Har du kollat på Teba? Jag har köpt till mina snitslar därifrån.Att det ska vara så himla omöjligt att hitta breda orange plast- eller tygband
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du kollat på Teba? Jag har köpt till mina snitslar därifrån.Att det ska vara så himla omöjligt att hitta breda orange plast- eller tygband
Att det ska vara så himla omöjligt att hitta breda orange plast- eller tygband
Helst. Men nu köpte jag röd-vita på Jula. Får duga..Måste det vara orange?
Helst. Men nu köpte jag röd-vita på Jula. Får duga..
Jag har kört med bara koner hittills, men nu när jag parallellt tränar på varva kon blir hon förvirrad och tror att hon ska runda konerna som gör rutan. Då är det ändå minst 30 cm skillnad på de konernas höjd.Jag köpte också avspärrningsband men tyckte det fladdrade så mycket i vinden och jobbigt att ta fram varje gång.
En riktig ruta var en väl värd investering. På hööks kostar den inte så mycket.
Kör dock ofta med bara koner också.
Att det ska vara så himla omöjligt att hitta breda orange plast- eller tygband
Jag har kört med bara koner hittills, men nu när jag parallellt tränar på varva kon blir hon förvirrad och tror att hon ska runda konerna som gör rutan. Då är det ändå minst 30 cm skillnad på de konernas höjd.
Så tänkte att det kanske löser sig om jag gör rutan ännu tydligare.
Men känner mig lite halvt uppgiven efter att Tinja nu fått för sig att hon antingen ska hämta konerna, runda konerna, ställa sig på konerna eller helt enkelt bara springa halvvägs och sedan backa in i utgångsposition...
Rutan har suttit rätt bra tidigare, men uppenbarligen inte tillräckligt bra.Ja jag förstår. Jag har medvetet undvikit att lära in springa till/runda kon förrän rutan var helt stabil. Började till exempel inte tävla mästarklass rally förrän LPII var i hamn just för att jag inte ville förstöra i lydnaden.
Nu när jag börjat lära in har jag en typ gigantisk kon i annan färg än de små avhuggna till rutan.
Kan du skippa konträningen ett tag och bara satsa på rutan tills den sitter?
Rutan har suttit rätt bra tidigare, men uppenbarligen inte tillräckligt bra.
Och ja, hade samma tanke. Det blir ingen varva-träning, utan bara minst ett pass med rutan om dagen. Det är inte så svårt att gå ner till ängen här och köra rutan ett par gånger, och jag tror hon behöver korta pass och kontinuitet.
Får köra på den strategin. Jag har ju en tendens att köra för länge, så att ha max 3 skick kommer nog funka bättre.Ja så var det för oss också. Rutan var ett sånt moment som inte fungerade att harva för oss. Då blev det snabbt missar. 1-3 skick max, men ofta. Om första skicket blev perfekt slutade jag direkt. Och så rutan på alla möjliga platser. Jag har alltid rutan i bilen så jag kan lägga ut den lite här och var när vi är på väg. Så har jag konerna hemma och tar om vi kör hemma.
Har ett sånt till Qarusell och hon älskar det Jag skulle gärna ha ett vintertäcke i samma modell Tycker det är lätt att få på och av, speciellt av, då tar jag tag baktill på täcket och sen när jag drar det över ryggen och över huvudet så går Qarusell upp på bakbenen då följer det med, det blir ju i o för sig ut och in men det tycker jag inte är så besvärligt
Klart att du kan skicka tillbaka om det är företaget som skickat fel! Kontakta de och förklara läget. Du ska inte behöva dubbelkolla att du fått rätt saker det är deras jobb.Jag beställde en ny sele och favoritgodiset till Kosmos, det kom idag! Selen passade bra (Julius K9) och med stora röda LED-stickers ser han ut som värsta Tron-vovven Tyvärr skickade de fel godis och innan jag märkte det hann husse öppna burken och ge en bit till Kosmos, som förstås totalratade det... Och då hade jag liksom beställt 400g storpack så att det skulle räcka länge, men eftersom vi öppnat burken kan jag ju inte skicka tillbaka det
Håller med!!Klart att du kan skicka tillbaka om det är företaget som skickat fel! Kontakta de och förklara läget. Du ska inte behöva dubbelkolla att du fått rätt saker det är deras jobb.
Klart att du kan skicka tillbaka om det är företaget som skickat fel! Kontakta de och förklara läget. Du ska inte behöva dubbelkolla att du fått rätt saker det är deras jobb.
Jag var i Ullared igår. Kom hem med massor med tugg, ett nytt prima fleecetäcke till Floyd av samma modell som de andra jag har och det bästa av allt - en minirakapprat från Wahl provade den igår och rakade ur Laddas tassar - den är grym! Får plats i handen, går på ett AA-batteri, extra skär + olja följde med och det prima priset var blott 149 kr
Å en minirakapprat skulle jag behöva till Ascot just för tassarna! Vad heter modellen du köpte? Försökte googla efter "minirakapprat Wahl" men fick massor med olika resultat .
Super, tack!Jag tror att modellen heter Pocket Pro
*Länk raderad av moderatorn*