Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var in och spenderade 500 på leksaker till Valkyria för att hon ska ha en uppsättning i stallet och på jobbet också. Väl i stallet väljer hon att leka med ryktborstarna istället :banghead:
Känns som väl investerade pengar :devil:
En aning OT meeen.. Din uppfödare dök upp hela 2 ggr i mitt fb-flöde igår från 2 olika företags sidor. Tyckte det var lite kul.. :angel:

För att göra det mer on topic så kan jag lägga till att det går att "shoppa" HD-röntgen hemma i stan nu, det gillas :up:

En aning OT meeen.. Din uppfödare dök upp hela 2 ggr i mitt fb-flöde igår från 2 olika företags sidor. Tyckte det var lite kul.. :angel:

För att göra det mer on topic så kan jag lägga till att det går att "shoppa" HD-röntgen hemma i stan nu, det gillas :up:

Känns tryggt att ha honom så nära ifall han behöver sy ihop mig efter att hans monstervalp har sprättat upp mig :laugh:

Det är en nog stop, jag tror det bara finns en trosa i deras märke. Det är one size på den!
Ah okej! Jag har beställd Zero DC-bältet. Gillar att det har ett brett bälte över höften och fickor. Men om jag inte gillar det så vet jag att du har non stop! Jag är dock alltid skeptisk till one size. Jag har en tendens att aldrig vara "one size" :D

Jag var ju såklart tvungen att gå in på Arken nu när de hade 25% på allt. :angel:

C1AD4D61-4C51-435C-8D79-5488E40B4C9E_zpsp62au7qu.jpg

Godis, (katt)godis, schampo, pipgroda, koppel och morgonrock! :love: Blev även ett kilo kycklinghalsar och storpack bajspåsar som inte kom med på bild.

CE66E40C-86BD-4452-B2D9-61087031AB1D_zpsgzfubtvc.jpg

Mys! :heart

Har impulsanmält mig på kurs ikväll, och varit duktig och redan betalat avgiften. Och insåg att jag behöver ju en draglina, så det har jag också beställt. Så på ett dygn har jag alltså bränt 2000 spänn! :angel: Och jag som fick ca 5k mindre i lön i januari.. Och ska på dressyrträning på tisdag..!

DETTA SKULLE JU BLI EN SPARSAM MÅNAD! :rage: Kommer eventuellt få börja använda kreditkortet i slutet av månaden :D :angel:

Jag var ju såklart tvungen att gå in på Arken nu när de hade 25% på allt. :angel:

C1AD4D61-4C51-435C-8D79-5488E40B4C9E_zpsp62au7qu.jpg

Godis, (katt)godis, schampo, pipgroda, koppel och morgonrock! :love: Blev även ett kilo kycklinghalsar och storpack bajspåsar som inte kom med på bild.

CE66E40C-86BD-4452-B2D9-61087031AB1D_zpsgzfubtvc.jpg

Mys! :heart
Otroligt sött men :rofl::rofl::rofl:. Hade jag satt på en morgonrock på Ascot så hade han tyckt att jag var riktigt billig! Han avskyr allt som sitter på kroppen utom halsband, allt från sele till täcke anser han är förskräckligt. :meh:

Otroligt sött men :rofl::rofl::rofl:. Hade jag satt på en morgonrock på Ascot så hade han tyckt att jag var riktigt billig! Han avskyr allt som sitter på kroppen utom halsband, allt från sele till täcke anser han är förskräckligt. :meh:
Haha! Alpina är inte så kinkig. :rofl: Hon fick ha den på sig första gången när hon fått duscha efter promenaden. Sen när jag skulle fota så höll jag bara upp den så kom hon travandes och stack in huvudet. Tar det som att hon gillar den! :up: :D

Vad menar ni med att det var rea på Arken Zoo och jag missade detta? :rage:

Behöver tips på ett bra läderkoppel. Gärna runt om möjligt, men främst bra och billigt. :cool:

Inte billigt, men jag älskar Kenjans läderkoppel.

Ja, lite väl "dyra" några av dem. Men kanske värt ändå. Anledningen till att jag skrev billigt är att vi bara kommer ha hunden på prov. Tanken är ju dock att hon ska stanna hos oss så kanske lika värt att köpa ett direkt. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka