Har ni sett att flera Arken Zoo-butiker har 25% på nästan allt i helgen? Jag var in och handlade åt katten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var in och spenderade 500 på leksaker till Valkyria för att hon ska ha en uppsättning i stallet och på jobbet också. Väl i stallet väljer hon att leka med ryktborstarna iställetHar ni sett att flera Arken Zoo-butiker har 25% på nästan allt i helgen? Jag var in och handlade åt katten
En aning OT meeen.. Din uppfödare dök upp hela 2 ggr i mitt fb-flöde igår från 2 olika företags sidor. Tyckte det var lite kul..Jag var in och spenderade 500 på leksaker till Valkyria för att hon ska ha en uppsättning i stallet och på jobbet också. Väl i stallet väljer hon att leka med ryktborstarna istället
Känns som väl investerade pengar
En aning OT meeen.. Din uppfödare dök upp hela 2 ggr i mitt fb-flöde igår från 2 olika företags sidor. Tyckte det var lite kul..
För att göra det mer on topic så kan jag lägga till att det går att "shoppa" HD-röntgen hemma i stan nu, det gillas
Meen, du kunde köpt min trosaOm jag precis beställde en dragsele och dragtrosa? Kanske. Och upptäckte att en affär har 25% på träningsvästar.. och Hund som slet sönder fickan på min hööks-väst idag..
Meeen jag kan ju skicka tillbaka denna! Vad är det för märke på din Trosa? Och storlek? Jag har typ 115-120cm runt röven.Meen, du kunde köpt min trosa
Det är en nog stop, jag tror det bara finns en trosa i deras märke. Det är one size på den!Meeen jag kan ju skicka tillbaka denna! Vad är det för märke på din Trosa? Och storlek? Jag har typ 115-120cm runt röven.
Ah okej! Jag har beställd Zero DC-bältet. Gillar att det har ett brett bälte över höften och fickor. Men om jag inte gillar det så vet jag att du har non stop! Jag är dock alltid skeptisk till one size. Jag har en tendens att aldrig vara "one size"Det är en nog stop, jag tror det bara finns en trosa i deras märke. Det är one size på den!
Otroligt sött men . Hade jag satt på en morgonrock på Ascot så hade han tyckt att jag var riktigt billig! Han avskyr allt som sitter på kroppen utom halsband, allt från sele till täcke anser han är förskräckligt.Jag var ju såklart tvungen att gå in på Arken nu när de hade 25% på allt.
Godis, (katt)godis, schampo, pipgroda, koppel och morgonrock! Blev även ett kilo kycklinghalsar och storpack bajspåsar som inte kom med på bild.
Mys!
Haha! Alpina är inte så kinkig. Hon fick ha den på sig första gången när hon fått duscha efter promenaden. Sen när jag skulle fota så höll jag bara upp den så kom hon travandes och stack in huvudet. Tar det som att hon gillar den!Otroligt sött men . Hade jag satt på en morgonrock på Ascot så hade han tyckt att jag var riktigt billig! Han avskyr allt som sitter på kroppen utom halsband, allt från sele till täcke anser han är förskräckligt.
Vad menar ni med att det var rea på Arken Zoo och jag missade detta?
Behöver tips på ett bra läderkoppel. Gärna runt om möjligt, men främst bra och billigt.
Inte billigt, men jag älskar Kenjans läderkoppel.Vad menar ni med att det var rea på Arken Zoo och jag missade detta?
Behöver tips på ett bra läderkoppel. Gärna runt om möjligt, men främst bra och billigt.
Inte billigt, men jag älskar Kenjans läderkoppel.
Ullared tycker jag är toppen, och billiga Har bara Ullaredkoppel haha!
Vad menar ni med att det var rea på Arken Zoo och jag missade detta?