Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gaaaah - har fått nödshoppa dyrt. Inte alls planerat :wtf:
Promenadkängorna är nästan döda, så ett par nya är på väg. Hatar dock att behöva ge nästan 1800 kr för ett par jäkla skor/goretex-kängor :arghh: men med problemfötter, så är det ett måste med skor som sitter exakt rätt, har exakt rätt lutning osv osv så det blev ett par i samma modell som jag nu har.
Det som däremot retar mig till vansinne är att jag snedsliter på vänster fot. Alltså högerskon skulle hålla i 2 år till, men vänster lutar galet snett bakåt nu pga bortsliten sula :cautious: Jag behöver hitta där folk säljer vänsterskor i samma storlek och skomärken som jag har :D

Haglöfs nästa - hoppas dom kommer imorgon :love:
MIna gamla i samma modell är mer ljusbruna och tyvärr var dom svarta med rosa söm slut (gråt) men färgen är inte det viktigaste just nu. Dessa har ändå snyggare färg än mina gamla :p
4955702C5_F16_2.png

Jag behöver en liten, nätt "belöningsväska" som man fäster runt kroppen. Var hittar jag bra sådana billigt? Har googlat men får inte upp sådana som fästs runt kroppen ala mogen dam :D

Hittar bara sådana med ett enkelt fäste eller utan fäste...

Jag behöver en liten, nätt "belöningsväska" som man fäster runt kroppen. Var hittar jag bra sådana billigt? Har googlat men får inte upp sådana som fästs runt kroppen ala mogen dam :D

Om jag rotar i mina lådor kan jag nog rota fram en sån som snorp länkar :p :angel:

Jag har en från Hööks. Riktig fanny pack! Men den är himla bra.

290074-10-00000_1.jpg

Meeep, vet inte vilka byxor jag ska köpa på fritidsfabriken! Jag vill ha dom rätt slimmade, typ som jeans, men vet inte vilken storlek jag ska haa och orkar inte beställa 100 par byxor och skicka tillbaka 99 :arghh:

Gaaaah - har fått nödshoppa dyrt. Inte alls planerat :wtf:
Promenadkängorna är nästan döda, så ett par nya är på väg. Hatar dock att behöva ge nästan 1800 kr för ett par jäkla skor/goretex-kängor :arghh: men med problemfötter, så är det ett måste med skor som sitter exakt rätt, har exakt rätt lutning osv osv så det blev ett par i samma modell som jag nu har.
Det som däremot retar mig till vansinne är att jag snedsliter på vänster fot. Alltså högerskon skulle hålla i 2 år till, men vänster lutar galet snett bakåt nu pga bortsliten sula :cautious: Jag behöver hitta där folk säljer vänsterskor i samma storlek och skomärken som jag har :D

Haglöfs nästa - hoppas dom kommer imorgon :love:
MIna gamla i samma modell är mer ljusbruna och tyvärr var dom svarta med rosa söm slut (gråt) men färgen är inte det viktigaste just nu. Dessa har ändå snyggare färg än mina gamla :p
4955702C5_F16_2.png
Hahaha, jag blev lite fundersam när jag beställde för det gick att kryssa i en av tre rutor gällande färg på kängorna. Ljusbrun, mörkbrun och svart. Ljusbrun och svart var slut i min storlek, så jag valde mörkbrun (den på bilden - eller jag trodde den var brun i alla fall, för den ser mörkbrun ut på bilden jämfört med hur den andra svarta såg ut) men det stod true black när jag gick till kassan:confused::p

Hem kom svarta så det är nog svarta kängor på bilden, men det gör absolut ingenting för jag ville egentligen helst ha dom svarta....men med rosa sömmar (just dom va slut) och jag fick med grå söm. Men spela roll egentligen, för viktigast är att det är rätt känga i övrigt :D
Det svåra är bara att få svarta kängor att fortsätta se svarta ut efter en lerig skogspromenad.....mina gamla var just mer åt det lerfärgade hållet :rofl::rofl::rofl:

Idag passade jag på att köpa de sista Mush-lådorna på Granngården här hemma eftersom det var kampanjpris på dem, 60kg bör räcka i ca 3 månader till mina två.
Önskade jag hade plats för en större frys hemma så jag kan samla på mig mer hundgottis till hundarna. :angel:

Idag passade jag på att köpa de sista Mush-lådorna på Granngården här hemma eftersom det var kampanjpris på dem, 60kg bör räcka i ca 3 månader till mina två.
Önskade jag hade plats för en större frys hemma så jag kan samla på mig mer hundgottis till hundarna. :angel:
Åh, är det kampanjpris i alla butiker tro?

Jag behöver en hundförarväst :banghead: Jag gillar inte västar, men på rallytävlingar måste kopplet med in på banan utan att vara synligt. Med andra ord: jag behöver ett smidigt plagg med stora fickor. Jag har inget sådant, förutom en jacka men den blir för varm och tokig på inomhustävlingar och ute på sommaren.

Sååå finns det billiga hundförarvästar som ändå är bra?

Jag behöver en hundförarväst :banghead: Jag gillar inte västar, men på rallytävlingar måste kopplet med in på banan utan att vara synligt. Med andra ord: jag behöver ett smidigt plagg med stora fickor. Jag har inget sådant, förutom en jacka men den blir för varm och tokig på inomhustävlingar och ute på sommaren.

Sååå finns det billiga hundförarvästar som ändå är bra?
Vad har du för strl? :angel:

Annars borde väl Hööks väst vara bra i pris? Eller kanske Engelsson, vet inte hur de är nu..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka