Manmat, tjeckiskt märke. Jag beställde från en brittisk nätbutik.Vad är det där för en sele?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Manmat, tjeckiskt märke. Jag beställde från en brittisk nätbutik.Vad är det där för en sele?
Jag behöver faktiskt ett par hundförarbyxor MEN de har ju inte min storlek . Slut i båda modellerna jag har kollat på20% på Fritidsfabriken Jag som "behöver" ett par nya hundförarbyxor..!
Bara på allt rosa va?20% på Fritidsfabriken Jag som "behöver" ett par nya hundförarbyxor..!
Nää, men mest rosa eller gröna saker.Bara på allt rosa va?
Om jag rotar i mina lådor kan jag nog rota fram en sån som snorp länkarJag behöver en liten, nätt "belöningsväska" som man fäster runt kroppen. Var hittar jag bra sådana billigt? Har googlat men får inte upp sådana som fästs runt kroppen ala mogen dam
Hittar bara sådana med ett enkelt fäste eller utan fäste...
Jag har en från Hööks. Riktig fanny pack! Men den är himla bra.Jag behöver en liten, nätt "belöningsväska" som man fäster runt kroppen. Var hittar jag bra sådana billigt? Har googlat men får inte upp sådana som fästs runt kroppen ala mogen dam
Hittar bara sådana med ett enkelt fäste eller utan fäste...
Hahaha, jag blev lite fundersam när jag beställde för det gick att kryssa i en av tre rutor gällande färg på kängorna. Ljusbrun, mörkbrun och svart. Ljusbrun och svart var slut i min storlek, så jag valde mörkbrun (den på bilden - eller jag trodde den var brun i alla fall, för den ser mörkbrun ut på bilden jämfört med hur den andra svarta såg ut) men det stod true black när jag gick till kassanGaaaah - har fått nödshoppa dyrt. Inte alls planerat
Promenadkängorna är nästan döda, så ett par nya är på väg. Hatar dock att behöva ge nästan 1800 kr för ett par jäkla skor/goretex-kängor men med problemfötter, så är det ett måste med skor som sitter exakt rätt, har exakt rätt lutning osv osv så det blev ett par i samma modell som jag nu har.
Det som däremot retar mig till vansinne är att jag snedsliter på vänster fot. Alltså högerskon skulle hålla i 2 år till, men vänster lutar galet snett bakåt nu pga bortsliten sula Jag behöver hitta där folk säljer vänsterskor i samma storlek och skomärken som jag har
Haglöfs nästa - hoppas dom kommer imorgon
MIna gamla i samma modell är mer ljusbruna och tyvärr var dom svarta med rosa söm slut (gråt) men färgen är inte det viktigaste just nu. Dessa har ändå snyggare färg än mina gamla
Testat selen idag! Tror den sitter helt perfekt! Kanske lite trång i halsen, men hon hade Hurtta-selen under så tror det blir bra.
Lite svårt att avgöra eftersom hon hade sele under. Men lite högt med selen under. Ska testa att springa med den imorgon och se om hon väser eller inte i den.Hur sitter den vid bröstbenet?
Åh, är det kampanjpris i alla butiker tro?Idag passade jag på att köpa de sista Mush-lådorna på Granngården här hemma eftersom det var kampanjpris på dem, 60kg bör räcka i ca 3 månader till mina två.
Önskade jag hade plats för en större frys hemma så jag kan samla på mig mer hundgottis till hundarna.
Vad har du för strl?Jag behöver en hundförarväst Jag gillar inte västar, men på rallytävlingar måste kopplet med in på banan utan att vara synligt. Med andra ord: jag behöver ett smidigt plagg med stora fickor. Jag har inget sådant, förutom en jacka men den blir för varm och tokig på inomhustävlingar och ute på sommaren.
Sååå finns det billiga hundförarvästar som ändå är bra?
Brukar ha XS, ibland S.Vad har du för strl?
Annars borde väl Hööks väst vara bra i pris? Eller kanske Engelsson, vet inte hur de är nu..