Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hööks hundförarbyxor, någon som har såna? Såg att dom har fått in rosa (!!!), vill ha bekväma och lite tightare byxor.
Jag har dem som arbetsbyxor (jobbar i stall), dock gråa. De är helt underbart bekväma! Lite hårt tyg uppe vid knappen i midjan bara, så jag får lätt märken i midjan av dem. Inget som jag känner av, men det ser lite fånigt ut. Hoppas lite på att de ska mjuka upp sig så småningom. Jag är 170cm lång och de är helt lagom längd för mig. Jag har köpt dem i min vanliga klädstorlek och kommer utan tvekan köpa ett par svarta också om de hamnar på rea igen, så att jag kan ha dem som hundpromenadsbyxor.

Nu har jag försökt hitta något om det där på granngårdens sida, men hittar inget.. Nåja. Jag behöver verkligen köpa hundmat och har granngården nära... Måste kolla öppettider för idag :p

Förresten, hur stor plats tar en låda ungefär?

Jag har halvfrys och så här stor plats tar en låda i en låda :D i min frys.
16508193_1191865904243743_639618498692746418_n.jpg

När pengarna rullar in så är det dags igen att slösa dom på hundarna. :angel:
Fenna ska få en dragsele men jag sitter och funderar på... Vilken färg? Vad kan passa en röd/vit liten skithund? :nailbiting:

Ni med måttbeställda burar/grindar. Var är bäst att beställa från? Jeppe eller Robust? Priset verkar ju ändå bli typ detsamma. Dvs jättemånga pengar..

Ni med måttbeställda burar/grindar. Var är bäst att beställa från? Jeppe eller Robust? Priset verkar ju ändå bli typ detsamma. Dvs jättemånga pengar..
Jag är supernöjd med Jeppe, men jag valde dem dels för att de är "nära" mig. Har superfin service dock, köpte en bur på blocket till andra bilen, var in på Jeppe för att köpa saker som saknades, fick dom istället! :)

Vi köpte vår från Robust, enkelbur men extra bred, och vi är riktigt nöjda! Kollade en del på Jeppe men gillade/gillar mer Robust, kan dock inte riktigt säga varför... :p Bra service från Robust (mailade mkt med dom ang mått och annat). Sen underlättade det mkt för oss att Robust ligger utanför Sthlm så vi kunde åka och titta, testa och hämta buren.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka