Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är supernöjd med Jeppe, men jag valde dem dels för att de är "nära" mig. Har superfin service dock, köpte en bur på blocket till andra bilen, var in på Jeppe för att köpa saker som saknades, fick dom istället!
Vi köpte vår från Robust, enkelbur men extra bred, och vi är riktigt nöjda! Kollade en del på Jeppe men gillade/gillar mer Robust, kan dock inte riktigt säga varför... Bra service från Robust (mailade mkt med dom ang mått och annat). Sen underlättade det mkt för oss att Robust ligger utanför Sthlm så vi kunde åka och titta, testa och hämta buren.
Kom på, hundgubben gör också måttbeställda burar. Har hört gott om dem!Ni med måttbeställda burar/grindar. Var är bäst att beställa från? Jeppe eller Robust? Priset verkar ju ändå bli typ detsamma. Dvs jättemånga pengar..
Ni med måttbeställda burar/grindar. Var är bäst att beställa från? Jeppe eller Robust? Priset verkar ju ändå bli typ detsamma. Dvs jättemånga pengar..
Tänkte svara Hanseburen jag med. Min uppfödare har därifrån och verkar nöjd.Eftersom @Wingates har för mycket fritid så har hon letat fram ett företag i Trelleborg som verkar göra bra burar! Så kanske blir en sån istället
Jaa, gillade att dom hade evakueringslucka. Och är nära så man kan åka dit och snacka med dom direkt.Tänkte svara Hanseburen jag med. Min uppfödare har därifrån och verkar nöjd.
Jag har ju en Ford C-max.. ehe. Inte den vanligaste bilen - definitvt inte bland hundmänniskor! Men jag tänker att om jag måttbeställer så ska jag se om de kan skapa den så den också skulle passa i en V70 - vilket förmodligen blir nästa bil.@GardenAngel Ha lite koll på blocket. Min bur är måttbeställd av en annan, som sen sålde den till mig via blocket när de bytte bil. Buren ser ut att vara måttbeställd till min bil, som har ett knepigt bagageutrymme pga sluttande baklucka (vet inte om du minns hur min bil + bur ser ut ). Buren har evakueringslucka också. Jag betalade 1000 kr
Jag har en Ford Mondeo halvkombi, så den är också väldigt ovanlig och det var inte den bilen som hon jag köpte den av hade haft. Utan det var bara tur att det var samma mått som på min bilJag har ju en Ford C-max.. ehe. Inte den vanligaste bilen - definitvt inte bland hundmänniskor! Men jag tänker att om jag måttbeställer så ska jag se om de kan skapa den så den också skulle passa i en V70 - vilket förmodligen blir nästa bil.
Den största gissar jag på. Den är för liten för mina så kanske passar en tik då.Kollat mycket på Artfex burar begagnat för att de finns till bra priser.
Vad för storlek tror ni att jag behöver ha till en eurasiertik?
Den största gissar jag på. Den är för liten för mina så kanske passar en tik då.
*trumvirvel* Och det är därför man får måttbeställa burar typ ingen av standardburarna på marknaden går in ekvationen stor hund + bil som inte är en v70.Large? Enligt Artfex sida fungerar den typ inte i någon kombi... nästan
Tja min MIM bur gick in i skuffen på min dåvarande Honda CR-V. Funkade när jag bytte till BMW 325 xi också.*trumvirvel* Och det är därför man får måttbeställa burar typ ingen av standardburarna på marknaden går in ekvationen stor hund + bil som inte är en v70.
Jo, jag vet. Men MIM går tyvärr inte in i min bil.Tja min MIM bur gick in i skuffen på min dåvarande Honda CR-V. Funkade när jag bytte till BMW 325 xi också.
Förutom att den har evakueringslucka har den även deformationszoner vilket gör att ev passagerare i baksätet inte blir mosade av buren om det smäller.
*trumvirvel* Och det är därför man får måttbeställa burar typ ingen av standardburarna på marknaden går in ekvationen stor hund + bil som inte är en v70.
Ah! Då köper ni en V70 så är saken biffMen har inte hunnit köpa bil ännu och Norskan ska hämtas 10:e mars i svärföräldrarnas bil. Vill ju inte köpa en måttbeställd bur till deras bil när vi själva ska köpa egen sedan. Tänkte att om man köper en stardardstorlek så kan vi dessutom sälja den lätt senare om det visar sig att hon inte ska bo kvar hos oss.