Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Brukar ha XS, ibland S.
Ska kika på både hööks och Engelsons :)
Typiskt, hade en ytterst lite använd väst som jag vuxit ur men den är L har jag för mig!

Jag har förälskat mig i min arrak väst, men jag använder den jämt. Skulle jag bara ha den på rallytävling hade jag nog tyckt att den var för dyr. Annars är den ett tips också :)

Typiskt, hade en ytterst lite använd väst som jag vuxit ur men den är L har jag för mig!

Jag har förälskat mig i min arrak väst, men jag använder den jämt. Skulle jag bara ha den på rallytävling hade jag nog tyckt att den var för dyr. Annars är den ett tips också :)

Vad är det på märke på den västen du har över? Jag är ju på jakt efter en ny efter att Hund slet av halva fickan på min Hööks-väst (gamla modellen där fickorna sitter utanpå).

Åh, är det kampanjpris i alla butiker tro?
Japp, fick mail från Mush om just denna kampanj :)

Citerat
"Om inte så har du en jättefin chans att köpa Vaisto 10kg till kampanjpris på Granngården! Fram till den 12.2. säljs kartongerna för 359kr (normalpris 449kr). Under kampanjen gäller inte uppfödarrabatten, men kartongerna är ändå billigare än med uppfödarrabatt.

Granngården kan ta emot beställning och betalt under veckan med leverans senare. Det finns ingen begränsning i antalet kartonger man får köpa."

Jag behöver en hundförarväst :banghead: Jag gillar inte västar, men på rallytävlingar måste kopplet med in på banan utan att vara synligt. Med andra ord: jag behöver ett smidigt plagg med stora fickor. Jag har inget sådant, förutom en jacka men den blir för varm och tokig på inomhustävlingar och ute på sommaren.

Sååå finns det billiga hundförarvästar som ändå är bra?

Annars kan du ju ha en tröja/jacka med ficka som har dragkedja? Tänker om du har nån sån eller kanske skulle använda en sån mer om du nu behöver köpa något nytt :)

Tänker typ något i den här stilen

*Länk raderad av moderatorn*

Senast ändrad av en moderator:
Jag behöver en hundförarväst :banghead: Jag gillar inte västar, men på rallytävlingar måste kopplet med in på banan utan att vara synligt. Med andra ord: jag behöver ett smidigt plagg med stora fickor. Jag har inget sådant, förutom en jacka men den blir för varm och tokig på inomhustävlingar och ute på sommaren.

Jag har en från Swedteam som är väldigt smidig, svart i tunt tyg. Sen har jag en lite snyggare från Chevalier (i vaxad bomull) och ytterligare en från Swedteam i orange/kamo.
Men jag tycker Hurttas är ganska snygga och smidiga.

Alternativt skiter du i västen och köper ett tunt koppel som får plats i en vanlig ficka? Smalt retrieverkoppel, utställningskoppel etc.

Granngårdens hundförarväst är på rea :) (unisex och förmodligen lite stor i storleken; jag har jackan från samma serie i S men borde nog ha beställt XS)
*Länk raderad av moderatorn*

Granngårdens hundförarväst är på rea :) (unisex och förmodligen lite stor i storleken; jag har jackan från samma serie i S men borde nog ha beställt XS)

Jag ogillar verkligen den västen, hade den först men fick köpa en Hurtta då den var så otäck i materialet och opraktisk med dom där fickorna.

Vad är det på märke på den västen du har över? Jag är ju på jakt efter en ny efter att Hund slet av halva fickan på min Hööks-väst (gamla modellen där fickorna sitter utanpå).
Hurrtas gamla modell på lydnadsvästen! Har bara haft den på några utställningar, sen råkade den bli för liten..

Japp, fick mail från Mush om just denna kampanj :)

Citerat
"Om inte så har du en jättefin chans att köpa Vaisto 10kg till kampanjpris på Granngården! Fram till den 12.2. säljs kartongerna för 359kr (normalpris 449kr). Under kampanjen gäller inte uppfödarrabatten, men kartongerna är ändå billigare än med uppfödarrabatt.

Granngården kan ta emot beställning och betalt under veckan med leverans senare. Det finns ingen begränsning i antalet kartonger man får köpa."
Nu har jag försökt hitta något om det där på granngårdens sida, men hittar inget.. Nåja. Jag behöver verkligen köpa hundmat och har granngården nära... Måste kolla öppettider för idag :p

Förresten, hur stor plats tar en låda ungefär?

Nu har jag försökt hitta något om det där på granngårdens sida, men hittar inget.. Nåja. Jag behöver verkligen köpa hundmat och har granngården nära... Måste kolla öppettider för idag :p

Förresten, hur stor plats tar en låda ungefär?
Har inte köpt någon låda än, men det ska inte ta mer än en låda i frysen :)

Pst - det jag citerade ska börja med "Har du provat Mush i storpack än?". Ser att det såg lite knasigt ut haha

Har inte köpt någon låda än, men det ska inte ta mer än en låda i frysen :)

Pst - det jag citerade ska börja med "Har du provat Mush i storpack än?". Ser att det såg lite knasigt ut haha
Ah! Jag måste kolla hur mycket plats jag har i frysarna.. Det borde vara mycket plats just nu, har lite ont om hundmat så det här erbjudandet passar ju bra.

Ah! Jag måste kolla hur mycket plats jag har i frysarna.. Det borde vara mycket plats just nu, har lite ont om hundmat så det här erbjudandet passar ju bra.
Det är ju platta kakor, så det kan inte vara svårt att slänga in ifall dom inte ryms på ett ställe. Det enda är ju att dom inte är "inplastade" så enklast är att hälla över i en låda och lägga en tidning över t ex :)

Hööks hundförarbyxor, någon som har såna? Såg att dom har fått in rosa (!!!), vill ha bekväma och lite tightare byxor.

Hööks hundförarbyxor, någon som har såna? Såg att dom har fått in rosa (!!!), vill ha bekväma och lite tightare byxor.
Jag har dom! Dock inköpta för några år sen, så kanske har förändrats. Men dom jag har är sköna, lite tjockare i tyget och lagom stretchiga. Dock är dom lite för korta för mina ben. Jag är visserligen 1,80, men har inte jättelånga ben.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka