Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den vita herrn fick ett nytt regntäcke, eftersom han valde att ta sönder sitt så fick jag välja färg och då fick han såklart ett lila, tjusig blev han också! Finns verkligen inga bättre täcken än PE, verkligen kanon speciellt på hästar med enorma bogar som min vita herre.
Nu kunde jag såklart inte låta bli att klicka hem lite annat kul också.. usch jag har drabbats av shoppingsjuka.
Men vad sadlar alla köper!
Vad är PE för märke? Heter det så eller är det en förkortning?
Förkortning för Premier Equine engelskt märke med toppentäcken
Är så sugen på o testa! Senast blev det dock bara deras utgående terrängvojlock. Beställde ett i vintras men det var såklart slut
Supersnygga!! Vilka är det?Mina nya stövlar kom idag, lycklig som ett litet barn!
Supersnygga!! Vilka är det?
är allroundsadeln lik dressyren i bommen? (intresserad av hoppsadeln då dressyren ligger perfekt)Jag har köpt en ny sadel, eller snarare en till sadel. Har en Tekna s-line dressyr sen innan. Nu blev det även en Tekna s-line allround i brunt. Även bruna Tekna stigläder, brun Tekna sadelgjord.
Ett brunt PS träns, flying change + tyglar.
Blå HV Polo skydd.
Väntar nu på en brun Tekna förbygel. Och bruna Lami-cell skydd.
är allroundsadeln lik dressyren i bommen? (intresserad av hoppsadeln då dressyren ligger perfekt)
Bra att veta ^_^, misstänkte detJa den är mer lik dressyrsadeln än vad hoppsadeln är lik dressyrsadeln.
Grimman Var har du hittat den?Lillhästen har fått en fingrimma
Lackad med crocomönster, har en del andra grejer som den kommer matcha perfekt till Nu ska jag bara beställa en silverfärgad graverad namnbricka till också!
Och minihästen har fått en ny sadel
Falsterbo-shoppingen kommer strax i Falsterbo-tråden för den intresserade.