Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag råkade hitta en portabel tvätt på biltema som dom har satt ner priset på. Känns jättepraktiskt att ha med på tävling/träning och kunna spola av hästen vid behov. Speciellt om jag kommer igång och börjar träna terräng någon gång som jag tänkt :)

Lite nya saker från de senaste veckorna :)

image_zpsve2c3ggn.jpg

Tävlingstopp, scarf, bett och bettskivor. Scarfen älskar jag! :love: Såg den på GHS men avstod pga alla andra köp jag gjorde.. Men nu kunde jag inte låta bli!

image_zps992th5hi.jpg

Kingsland schabrak

image_zpsw01guog0.jpg

Och ett till i en annan färg! :)

image_zpsx8bchdhm.jpg

Polotröja :)

Fyndade vintertäcke för några dagar sen ett
amigo bravo plus 12 svart. Med 70% rea. Känns väldigt bra att ha skaffat ett bra vintertäcke nu till min nya häst jag köpte förra veckan

Lite nya saker från de senaste veckorna :)

image_zpsve2c3ggn.jpg

Tävlingstopp, scarf, bett och bettskivor. Scarfen älskar jag! :love: Såg den på GHS men avstod pga alla andra köp jag gjorde.. Men nu kunde jag inte låta bli!

image_zps992th5hi.jpg

Kingsland schabrak

image_zpsw01guog0.jpg

Och ett till i en annan färg! :)

image_zpsx8bchdhm.jpg

Polotröja :)

Supersnygg polotröja!
(ja jag älskar rosa :love: )

Har shoppat loss lite!

Miaspaddar
22503_10205674811021461_3299978365506892202_n.jpg

Jacsonpaddar (ponny är inte utåttåad, hon bara står illa)
19392_10205674811341469_3015497093194245558_n.jpg

Vitt Miasschabrak och marinblått RbH-schabrak
11295552_10205674811781480_6058581963159017286_n.jpg

Har även köpt ett par marinblå helskodda Pikeur Lugana och beställt en Chriwentröja som jag är väldigt nyfiken på!

Nu samlar jag ihop flera veckors shoppande här, jag lovar att jag inte köpt allt på en gång!

Schabrak och lindor från Lami-cell, boots från BR

tumblr_noqwpvxSjP1rrws4ko1_1280.jpg

Huva från travshopen med gummiöron att ha i transporten istället för tussar, min häst avskyr tussar i öronen...

tumblr_no6rolOP6M1rrws4ko1_1280.jpg

Svart och vit piké!

tumblr_nngicjxilm1rrws4ko1_500.jpg

Schabrak och lindor från BR, paddar från Eskadron

tumblr_nndq8ojs6G1rrws4ko1_500.jpg

Väntar även på mina nya bruna ridstövlar som borde dyka upp inom en vecka eller två, eeep. Drömde häromnatten att de var JÄTTEMYCKET för stora, hjälp.

@theconnemara Jo beställde denna på rea. Hittade en annan modell i butik igår och blev rätt besviken på kvalité osv med tanke på priset. Hoppas den jag köpt är bättre...

Jag tror jag är sjuk....på riktigt...:crazy:
Har varit på turné i veckan och besökt ett gäng hästsportaffärer, och kommit ut med noll grejer till mig själv. Inte hittat nått jag varit sugen på att köpa eller så konstaterade jag snabbt att jag redan har för mycket :confused:
Jo, en sadel hittade jag. Men den ryms inte i budgeten nu :meh: Synd då den var exakt vad jag letat efter :arghh:

Jag tror jag är sjuk....på riktigt...:crazy:
Har varit på turné i veckan och besökt ett gäng hästsportaffärer, och kommit ut med noll grejer till mig själv. Inte hittat nått jag varit sugen på att köpa eller så konstaterade jag snabbt att jag redan har för mycket :confused:
Jo, en sadel hittade jag. Men den ryms inte i budgeten nu :meh: Synd då den var exakt vad jag letat efter :arghh:

Det löste sig, sjukan är över :up::banana:
Hittade lite grejer på en begagnat sida på fb :angel:
11040930_10202971072116533_5790738759803341204_n.jpg

Det turkosa schabraket och det röda setet är nu mitt....för fler schabrak var ju precis vad jag behövde :banghead:
Jag är en svag människa :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 144
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
718
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka