Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har handlat en ny sadel! Eller ja, ny för mig, till min unghäst. Den är från 2010 och jag är så käääär

tumblr_npddi18q6Q1rrws4ko1_1280.jpg

Kan som vanligt inte lägga in bilder så det blir länkar :p

Väntar på sadel m långa stroppar o häromveckan hittade jag i min jakt på gjord sadelgjorden of my dreams. Har seriöst haft en sådan modell I huvudet i säker 10 år o tydligen var det någon som tänkte likadant som jag till slut :D en extra framskuren Amerigo protector i modellen utan magplatta, GH23. Hoppas den kommer vilja ligga kvar bra o inte åka bak på djuret. Den fick iaf godkänt vid provning (klen häst som hatar smala gjordar osv).

https://instagram.com/p/31bxzyC3O1/

https://instagram.com/p/31rXDVi3Oo/

https://instagram.com/p/315MT2C3Lf/

Shoppade en Sensation Hybrid för ett par dagar sedan, den dök upp på posten idag! Begagnad men fräsch och fin, gav den lite kärlek och den blev som ny :) nu ska jag bara se om pålle tycker den är lika go som jag :D

Fick med en Grandeur Interpad, lite jobbgt för nu kan jag ju använda dressyrschabraken igen.. Det rycker i köpnerverna. Får försöka låta bli :D

image.jpg5_zps8bsqdxvb.jpg

image.jpg3_zpsfqjt6ljf.jpg

image.jpg6_zpsllsfld5c.jpg

image.jpg4_zpsobkeipe5.jpg

Glömde ju nästan visa täckena också.

Puffen fick ett nytt flugtäcke, lätt och luftigt. satt som en smäck fast magplattan kunde varit lite större, nu sitter de ganska långt ut på kardborren så kanske får förlänga lite så han inte rullar av sig magplattan. Täcket i övrigt var tumme upp!

Den vita herrn fick ett nytt regntäcke, eftersom han valde att ta sönder sitt så fick jag välja färg och då fick han såklart ett lila, tjusig blev han också! Finns verkligen inga bättre täcken än PE, verkligen kanon speciellt på hästar med enorma bogar som min vita herre.

11373543_1049551498405619_231626342_n.jpg

Nu kunde jag såklart inte låta bli att klicka hem lite annat kul också.. usch jag har drabbats av shoppingsjuka.

Äntligen kom den här raringen, en Santa Cruz Roxette!
Santa Cruz stigläder såklart samt en Mattes padd.
Idag ska jag köpa mässingstigbyglar till den, och spana efter sadelgjord som kan tänkas passa pålle, plånbok och sadel (inte nödvändigvis i den prioriteringsordningen! ;-) )

50% rea på Hööks, detta fick följa med hem:

image_zpsetr1l2ej.jpg

Dressyrschabrak med matchande lindor och två par boots.

image_zpsku4korhp.jpg

Fodrade jodphurs och handskar.

image_zpscpq0e0vg.jpg

Och ett islandsträns som jag satte på ett GG-pannband till, blev lika bra som jag föreställt mig :love:
Har de jodpursen och bor i dem höst, vinter och vår..underbara!

Ska ta mig till rean i veckan här, hoppas det finns bra saker kvar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 133
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp