Grimman Var har du hittat den?
Den är från Santa Cruz!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grimman Var har du hittat den?
Jag har köpt en ny barbackapad från Grandeur
Får hitta nåt styvt schabrak att ha under bara. Tyvärr inte lika skön att rida i som min andra, men får nog vänja mig
Måste man ha schabrak under? Har inte det på min.
Men min har fårskinn/ull mot hästen
jobbigt att tvätta en hel barbacka padd enklare att tvätta ett schabrakMåste man ha schabrak under? Har inte det på min.
Absolut inte, men som de andra har skrivit är det mest för att skydda padden. Dessutom tycker jag att min hästs vita hår har en tendens att leta sig in överallt, så jag slipper lite går genom att ha schabrak.Måste man ha schabrak under? Har inte det på min.
*hår ska det stå...Absolut inte, men som de andra har skrivit är det mest för att skydda padden. Dessutom tycker jag att min hästs vita hår har en tendens att leta sig in överallt, så jag slipper lite går genom att ha schabrak.
Min lilla häst är ju lite i shoppingtagen för tillfället känner jag, han önskade sig en ny sadelgjord och då började sökandet och slutade till slut med en svängd från Mattes. Helt underbar sadelgjord, kommer aldrig köpa något annat
Har bara provat i stallgången för pålle har lite hosta för tillfället och hästmagen är väldigt uppsvälld av gräs pga hagbyte men när han är normaltjock så kommer den sitta som en smäck
Inte spänt den ordentligt, den går nog upp två-tre hål till när jag satt mig i sadeln och padden sjunkit ihop
Nu saknas bara en bättre padd till sadeln så hoppas vi puffen är nöjd
Har bara använt den en gång för pålle sopade en sko och drog med halva hovenDen gjorden ser mkt intressant ut! Lite utvärdering nu?
Har bara använt den en gång för pålle sopade en sko och drog med halva hoven
Jag har sånna och de är kanon. Bästa paddarna jag provat, helt klartHar du testat Mias paddarna? Är de bra? :-)
Jag har sånna och de är kanon. Bästa paddarna jag provat, helt klart
Har du testat Mias paddarna? Är de bra? :-)