Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har köpt en ny barbackapad från Grandeur
573C326D-4925-4508-ADEB-352DE4855F3D_zpszhr0niow.jpg

Får hitta nåt styvt schabrak att ha under bara. Tyvärr inte lika skön att rida i som min andra, men får nog vänja mig:)

En bättre bild!

Allting är nytt (nästan iaf), sadeln Prestige, schabraket köpte jag för nån vecka sedan begagnad, det är ett GG. Boots från Hööks, Huvudlag Globus och hackamoret är Hööks.

Det enda som jag behöver nu är en brun sadelgjord.. :angel: Fick en med sadeln men den är på tok för lång åt min lillkille!

Min lilla häst är ju lite i shoppingtagen för tillfället känner jag, han önskade sig en ny sadelgjord och då började sökandet och slutade till slut med en svängd från Mattes. Helt underbar sadelgjord, kommer aldrig köpa något annat :love:

Har bara provat i stallgången för pålle har lite hosta för tillfället och hästmagen är väldigt uppsvälld av gräs pga hagbyte men när han är normaltjock så kommer den sitta som en smäck :D

image_zpshvbpata6.jpg

Inte spänt den ordentligt, den går nog upp två-tre hål till när jag satt mig i sadeln och padden sjunkit ihop :)

image_zpso0pm7mgu.jpg

image_zps8ijqqaa4.jpg

Nu saknas bara en bättre padd till sadeln så hoppas vi puffen är nöjd :angel:

Min lilla häst är ju lite i shoppingtagen för tillfället känner jag, han önskade sig en ny sadelgjord och då började sökandet och slutade till slut med en svängd från Mattes. Helt underbar sadelgjord, kommer aldrig köpa något annat :love:

Har bara provat i stallgången för pålle har lite hosta för tillfället och hästmagen är väldigt uppsvälld av gräs pga hagbyte men när han är normaltjock så kommer den sitta som en smäck :D

image_zpshvbpata6.jpg

Inte spänt den ordentligt, den går nog upp två-tre hål till när jag satt mig i sadeln och padden sjunkit ihop :)

image_zpso0pm7mgu.jpg

image_zps8ijqqaa4.jpg

Nu saknas bara en bättre padd till sadeln så hoppas vi puffen är nöjd :angel:

Den gjorden ser mkt intressant ut! Lite utvärdering nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 997
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur