Vänta tills hjälmar med nya märkningen. De kommer in under hösten troligen...
Oj, va bra att du sa det! Tog bara för givet att hjälmarna ute nu var godkända...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vänta tills hjälmar med nya märkningen. De kommer in under hösten troligen...
Det finns säkert vissa som är det, men det ska de nog uppge, vilken säkerhetsklass hjälmarna har.Oj, va bra att du sa det! Tog bara för givet att hjälmarna ute nu var godkända...
Nån som vet vars man kan hitta ridbyxor med fickor på sidan av låren, typ cargobyxor? Jag har för mig att jag har sett det nånstans men hittar inte nu..
Helst helskodda.
Martha Ridewear har väl fortfarande tror jag.Nån som vet vars man kan hitta ridbyxor med fickor på sidan av låren, typ cargobyxor? Jag har för mig att jag har sett det nånstans men hittar inte nu..
Helst helskodda.
Martha Ridewear har väl fortfarande tror jag.
En del av det som trillat in här senaste tiden:
- Spooks Evi hoodie
- Grå Equiline-luva med silverpp
- Animo jeansridbyxor
- Egendesignat pärlpannband
- Rambo Newmarket stalltäcke 200g
Även bruna dressyrskydd från Catago och ett (till) Sprenger Dynamic RS har flyttat in men inte hamnat på bild.
Har du kollat Strömbergs gård? De verkar ha enligt sin webb...Åh, var har du köpt stalltäcket? Skulle så gärna vilja ha ett sånt i brunt men de verkar stört omöjliga att få tag på nu...
Har du kollat Strömbergs gård? De verkar ha enligt sin webb...
jag såg det randiga, men utan hals kom jag på.. :/Japp, jag spanade in Strömsbergs Gård men kan inte se att de har det randiga i brunt tyvärr.
Åh, var har du köpt stalltäcket? Skulle så gärna vilja ha ett sånt i brunt men de verkar stört omöjliga att få tag på nu...