Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fyndade lite på en loppis häromdagen, 3-4 schabrak, repgrimma, grimmor, stövlar, täcken osv. Har dock bara bild på det jag använt hittills. Alltså en repgrimma (som jag älskar, alla andra repgrimmorna har varit helknasig passform på), en grimma med ludd och ett schabrak med något tyskt märke(?) Haha. :p
11951252_10204450271840072_7605458438279013788_n_zpswam5duho.jpg

11921849_10204450271360060_5525729584110894687_o_zpsksx8ecri.jpg

(och ja, repgrimman skulle ha spänts hårdare men hästen har ett STORT sår under hakan, säkert 5x5cm stort, så ville inte riskera att den spändes åt där)
Sen var ett av schabraken jag köpte ett sånt där tjockt pessoa schabrak, i blått! Älskar det. :love: Men hästen får inte prova det så länge han blir svettig av att skritta med sadeln på i 20 min. ;)

Nån som vet vars man kan hitta ridbyxor med fickor på sidan av låren, typ cargobyxor? Jag har för mig att jag har sett det nånstans men hittar inte nu..
Helst helskodda.

70B6FFAD-7A6A-45E1-907C-5705A8A803A2_zpsma5kqhut.jpg

Jag har köpt en ny däckel, en Globus Deluxe. Trots att jag hellre ville ha en "riktig" och visste att lädret var kasst, men så hittade jag en som hade nästan 1000kr i rabatt och slog till. Och ja, lädret är trist och stropparna är på tok för tjocka, men för övrigt verkar den bra.

Fyndade en Anky-pad på Charlies öppningserbjudande också, men den är svart och inget kul att visa upp.

En del av det som trillat in här senaste tiden:

- Spooks Evi hoodie :love::love::love:
- Grå Equiline-luva med silverpp
- Animo jeansridbyxor
- Egendesignat pärlpannband
- Rambo Newmarket stalltäcke 200g

59EB5A26-4567-46D7-946D-CD878108685D_zpsltgndza4.jpg

Även bruna dressyrskydd från Catago och ett (till) Sprenger Dynamic RS har flyttat in men inte hamnat på bild.

En del av det som trillat in här senaste tiden:

- Spooks Evi hoodie :love::love::love:
- Grå Equiline-luva med silverpp
- Animo jeansridbyxor
- Egendesignat pärlpannband
- Rambo Newmarket stalltäcke 200g

59EB5A26-4567-46D7-946D-CD878108685D_zpsltgndza4.jpg

Även bruna dressyrskydd från Catago och ett (till) Sprenger Dynamic RS har flyttat in men inte hamnat på bild.

Åh, var har du köpt stalltäcket? Skulle så gärna vilja ha ett sånt i brunt men de verkar stört omöjliga att få tag på nu...

Köpte en ny sadel i lördags. Och ett ridregntäcke, webbers och en höstjacka från Pikeur. Nu när jag kan ha S igen finns det massor av reafynd :D

Men sadeln är lite vid pga muskelfattig ponny, så nu letar jag pad, vet inte vilken jag vill ha...?!

Vad är det för sadel?

Röstar stort på en Mattes correction! De finns dessutom hel utan de (jävla) luddkanterna även fram, älskar min :love:

Har ramlat in lite prylar här med :)

Brun kavaj med rosa detaljer från Spooks

Marinblå piké från mountainhorse

Marinblå topp

två hoodies

Ett finspö med rosa och glitter och ett fulspö bara för att reta min tränare :D

ännu en spookshoodie

pannband till Filip

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 989
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur