Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som jag skrivit tidigare så älskar min siames sin igloo. Han har en rosa för jag tyckte den passade bäst till soffans färg.Eftersom Arken Zoo kör nån reagrej några dagar nu igen så passade jag på att beställa den där igloon jag hade spanat in. Jag tror damen hade gillat den. Det blev en blå.
(Ja, det är 35 kg. Ja, jag räknade fel när jag beställde )
Jag har inte plats att packa upp det ens! Fri tillgång har fått en helt ny innebördVad... LEDSNA djuren ser ut över det
Rosa!Färgångest. Tänkte beställa en Trepontisele till fröken i helgen men vilken färg? Rosa? Blå? Ni har väl sett hennes färg på bild i bildtråden, vilken tror ni hon blir tjusig i?
En svag fundering på leopard med men vet inte om man tröttnar?
(Rött kommer inte innanför dörren här )
Jag håller med om rosa! Den har vi också, och den är jättefin!Färgångest. Tänkte beställa en Trepontisele till fröken i helgen men vilken färg? Rosa? Blå? Ni har väl sett hennes färg på bild i bildtråden, vilken tror ni hon blir tjusig i?
En svag fundering på leopard med men vet inte om man tröttnar?
(Rött kommer inte innanför dörren här )
(Ja, det är 35 kg. Ja, jag räknade fel när jag beställde )
Jag håller med om rosa! Den har vi också, och den är jättefin!
Visst har jag bilder när Luna har den på, men... den syns lite dåligt på grund av all päls.Åh, har du någon bild med den på Luna så får jag se på färgen på en "normal" bild eller vad man ska kalla det?
Idag kom Lunas nya låda! Jag var först lite orolig att hon inte skulle acceptera den, men den har under dagen blivit invigd. Nu hoppas vi på mindre kattsand på golvet!
Det är inte lätt när det är svårt!
Zooplus! Tror den heter PetMate Top Entry eller något sådant.Varifrån är den? :-)
Funkar den bra? Mindre sand?Zooplus!
Jag utvecklade mitt svar ovan lite.Funkar den bra? Mindre sand?
Fastnar det inte fint spån i botten för dig? Jag har också ökoplus och jag får tömma och duscha av inför varje ny påse då det känns lite ofräscht och det fastnar lite i botten av fint spån trots att resten är stora kornJag utvecklade mitt svar ovan lite.
Jag är mycket nöjd med den! Det märks att det inte är den högsta av kvalitet, men den fungerar ändå super! Det en bör vara medveten om innan man köper den är att det finns en buckla i bottnen, längs kortsidan vid öppningen, då där är ett handtag på utsidan. För mig med ÖkoPlus har det inte inneburit några problem, men jag vet att många (troligtvis med bentonitsand) har klagat på att det försvårar rengöringen av lådan.