Avis, vill kunna ha den där modellen. Men min är tydligen utbrytarkung och har sönder dom mjuka modellerna så jag får leva med hård plast modell.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avis, vill kunna ha den där modellen. Men min är tydligen utbrytarkung och har sönder dom mjuka modellerna så jag får leva med hård plast modell.
Ja jag hoppas att den håller, han har inte klöst på den förra så jag håller tummarna för den här också! Jag vill ha en mjuk mest för bilens skull då vi inte har någon möjlighet att ha honom på ett sjyst sätt i bagaget tex utan ställer buren i baksätet och spänner fast bältet över, mjuka kan dom bli med rätt filtar ändå!
Oh ja, men dom mjuka burarna e så mycket händigare. Å ärligt talat det finns så snygga burar i mjuk varian med me be like followed by
Ja tackVill du ha en kram?
Ja tack
TyHAHA! Sänder en + ett stort medlidande över att du måste leva ditt liv med en tråkig katt bur!
Hoppas nu att lilleman gillar den här, sist gång var han gapig hela vägen och vad söndrar ett kattmammahjärta mer än en katts misströstan?
Nu skall vi väl inte åka förens i Juni nästa gång men det är för den årliga tandkollen så det blir ju ett styrkeprov överlag
Ty
Tyvärr inget som går att göra något åt, han gör som standard håll i dom vid första åkturen.
Ja, det är för jobbigt. Min gnäller jämt i början. men han har alltid varit sån så fort han inte får som han vill, en leksak försvinner undan soffan etc så gnälls de
Ty
Tyvärr inget som går att göra något åt, han gör som standard håll i dom vid första åkturen.
Ja, det är för jobbigt. Min gnäller jämt i början. men han har alltid varit sån så fort han inte får som han vill, en leksak försvinner undan soffan etc så gnälls det. Han e lite bortskämt
t. Han e lite bortskämt
Jag har lite tur med min, han e så osmidig så han kommer inte upp på dom flesta ställen jag inte vill att han ska vara påSamma för oss, vi har honom som vårt barn och vi är nog allt lite slappa med honom emellanåt regelmässigt, men för att vara katt är han ändå ganska lydig och lyssnar (Jag vet hur det låter ) ändå bra på sitt namn samt olika "kommandon" även om han mest vänder det mesta till antingen lek & någon tokighet så att man måste skratta eller kör sina "mamma ögon" som han vet att jag inte har en chans emot
()
Är bollarna mjuka? låter?Katterna var en vecka på landet och direkt när dem kom hem igen attackerade de sina yeowww-leksaker helt desperat, låg och mös med dem och rullade runt och kramade dem. Eftersom dem uppenbart saknat dem så mycket, så jag måste helt uppenbart köpa ett lager till landet också
Tjockis favorit:
M's favorit:
Sen måste jag tydligen köpa fler sånna här också. Vi har bara en och M verkligen älskar den. Han brukar inte leka så bra på egen hand men den här röjer han verkligen runt med. Han verkar alltid ha stenkoll på var han har den också för han brukar komma gående med den i munnen, precis som en hund
Är bollarna mjuka? låter?
Efter en lång och stenhård förhandling mellan mig och partner kunde vi till sist bli eniga om ett klösträd som bägge gillade . Äntligen!
Denna skönhet flyttar in någon gång i veckan:
Jag skulle ju egentligen bara beställa foder .
Jakten på den perfekta selen till tjockis går vidare. Han ser lite ut som en bulldog i kroppen, han har väldigt brett mellan benen (verkligen ett ben i varje hörn ), kort hals men breda bogar eller vad tusan det heter på katter
Han har en ganska tunn sele, ser ungefär ut som en helt vanlig, billig sele. Den verkar han trivas bra i men den sitter inte still utan glider och kanar. Sen har han en puppia ritefit men den är för klumpig runt halsen. Han har också en liknande från okänt märke som är bättre runt halsen men där är ryggpartiet på selen för kort så den dras framåt.
Jag behöver alltså en sele som:
* Sitter hyfsat stadigt
* Är låång mellan halsrem och magrem
* Inte är för stor/hög/klumpig runt halsen
Hmm
Har du testat en Tre Ponti?Jakten på den perfekta selen till tjockis går vidare. Han ser lite ut som en bulldog i kroppen, han har väldigt brett mellan benen (verkligen ett ben i varje hörn ), kort hals men breda bogar eller vad tusan det heter på katter
Han har en ganska tunn sele, ser ungefär ut som en helt vanlig, billig sele. Den verkar han trivas bra i men den sitter inte still utan glider och kanar. Sen har han en puppia ritefit men den är för klumpig runt halsen. Han har också en liknande från okänt märke som är bättre runt halsen men där är ryggpartiet på selen för kort så den dras framåt.
Jag behöver alltså en sele som:
* Sitter hyfsat stadigt
* Är låång mellan halsrem och magrem
* Inte är för stor/hög/klumpig runt halsen
Hmm
Har du testat en Tre Ponti?