Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tre ponti-selar till mina . De är jag nöjda med.Ni som går ute med katt i sele, vad har ni för sele?
Shoppat lite småsaker till damen idag.
Blev en elementsäng för stora tjejen ville gärna att katten skulle sova hos henne så den får väl hänga där inne sen då om hon får kattbesök på rummet. Testade att hänga upp den och hunden snodde den och tyckte det var skön att sova i
Jag har tre ponti-selar till mina . De är jag nöjda med.
Jag har också Tre Ponti, så jag tar mig friheten att svara.Jag fick känna på en idag och den kändes bra
Dessvärre fanns inte storleken inne som katten behöver enligt vikten som uppfödaren sa hon har. Jag får väga henne sen när hon kommit hem och dubbelkolla men stl 1 såg liten ut så jag tror hon behöver stl 1 1/2 och det hade dom inga inne. Men stämmer bara vikten bra med deras storleksangivelse så kan jag beställa från nätet.
Tycker du storlek på sele/vikt på katten stämmer bra för dina katter?
Jag tycker 1,5 funkar bra upp till ca 3,5-4 kg beroende på katt. På mina fullvuxna raggisar passar strl 2 bäst. De väger strax under 4,5 kg och är ju ganska kraftiga (dock ej tjocka). Jag gick typ på vikten när jag beställde mina på nätet .Jag fick känna på en idag och den kändes bra
Dessvärre fanns inte storleken inne som katten behöver enligt vikten som uppfödaren sa hon har. Jag får väga henne sen när hon kommit hem och dubbelkolla men stl 1 såg liten ut så jag tror hon behöver stl 1 1/2 och det hade dom inga inne. Men stämmer bara vikten bra med deras storleksangivelse så kan jag beställa från nätet.
Tycker du storlek på sele/vikt på katten stämmer bra för dina katter?
Har du bild på lekmattan?Jag köpte en "cat cave" för ett tag sedan och den är så populär! Jag måste nästan köpa en till för de älskar den både som grotta och ihopfälld som en bädd. Jag har den bredvid en lekmatta (som jag också rekommenderar, en matta med flera hål i och prassel. Jättekul att leka i och de gillar att sova på den också) och tjockis roar sig med att först attackera något på lekmattan för att sedan i rasande fart vända riktning och kasta sig in i grottan
Har du bild på lekmattan?
Min katt gillar också sitt "hål" skarpt. Det blir så varmt och skönt i den, och så omsluter den kroppen.
Inga bra bilder, men man kanske ser lite Den är från trixie tror jag.
Jag KAN ha råkat handla lite på Arken Zoo idag som hade 25% på allt... Lite leksaker och en till vattenskål blev det
Jag KAN ha råkat handla lite på Arken Zoo idag som hade 25% på allt... Lite leksaker och en till vattenskål blev det
Är /var det -25% för klubbmedlemmar eller? Det här har jag missat helt så kanske inte ens gäller längre?
Tack för svar attans jag som behöver handla en del hade ju varit kalasbra men så kan det gå, får hoppas man hinner med en annan gång.För alla men bara över helgen
Tack för svar attans jag som behöver handla en del hade ju varit kalasbra men så kan det gå, får hoppas man hinner med en annan gång.
Skulle ju bunkra upp med mush, får ladda det en annan gång då
Var inne på deras hemsida och tittade, hur attans får man nyhetsbrevet? måste anmäla sig i klubben verkar det som eller är jag helt förvirrad (värre än vanligt då)