Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Britter är ju mer kompakta så förhoppningsvis fungerar det välEn brittisk långhårshona och de är ju inte så långa i kroppen. De kan väl variera lite i storlek, men mamman var inte så stor tycker jag.
Tack för hjälpen! Jag köper en och hoppas på det bästaBritter är ju mer kompakta så förhoppningsvis fungerar det väl
Vad tror ni om det här trädet? Det är 130 cm högt. Katten kanske vill ha lite högre för att kunna få va ifred om den vill ibland? Jag tyckte mest det såg gott ut om sovplatser att välja mellan.
Annars finns det detta också, som är 170 cm högt.
På det första gillade jag att första trappan började på själva ställningen, tror det är en snubbelrisk på den andra
Kommer man störa sig på att trappan är utanför så att säga på andra trädet?
Jag har haft det nedre och rekommenderar det inte. Kvalitén var dålig och det började snabbt gå sönder i tyget. Det övre huset är väldigt litet. I det nedre huset har jag för mig att det går en pelare rakt igenom på sidan vid öppningen, jättekonstigt. Jag tog bort den nedre trappan, de använde den inte alls och jag förstår varför. Den övre trappan lossnade av sig själv och jag brydde mig inte om att försöka få dit den igen. Mina katter stördes också av att det är så liten klösdel på pelarna, det är ju tyg både i underkant och överkant vilket gjorde att katterna inte kunde sträcka sig upp och klösa som de ville, de hamnade bara på tyget hela tiden. Jag köpte ett annat träd inom ett par månader
Det låter ju inte alls kul. Då hoppar jag över det trädet. Tack för infon
Det övre ska vara av samma märke. Då kanske kvalitén suger på det också då.
Jag får kolla på fler, finns en hel djungel har jag märkt
Imorgon har jag tid att åka till stan och kika med. Vi har inte så många djurbutiker så tror inte utbudet är så stort men jag får väl ett hum om lagom höjd och sånt där
Rekommenderar att kika på Natural Paradise klösträd, dom är rejäla!
Kan rekommendera klösträd som inte har tyg eller teddy på pelarna. Jag köper bara träd som har bara sisalrep på pelarna. Annars kommer troligen katterna klösa även där det är tyg vilket inte alls håller för deras klor.Vad tror ni om det här trädet? Det är 130 cm högt. Katten kanske vill ha lite högre för att kunna få va ifred om den vill ibland? Jag tyckte mest det såg gott ut om sovplatser att välja mellan.
Annars finns det detta också, som är 170 cm högt.
På det första gillade jag att första trappan började på själva ställningen, tror det är en snubbelrisk på den andra
Kommer man störa sig på att trappan är utanför så att säga på andra trädet?
Jag har Natural Paradise modell XXL och det är banne mig rejält! Kan slänga upp en bild under dagen! Ville ha en värstingmodell till katten och ja, det fick jag med råge!
Men det är trots sin storlek väldigt elegant och smälter in fint!
Kan rekommendera klösträd som inte har tyg eller teddy på pelarna. Jag köper bara träd som har bara sisalrep på pelarna. Annars kommer troligen katterna klösa även där det är tyg vilket inte alls håller för deras klor.
Mina ligger nästan aldrig i kojan i deras klösträd. De ligger på liggdelarna och i hängmattan. Hängmattorna brukar vara väldigt poppis här. Dock inte den varianten som bara hänger med en krok i varje hörn. Men den modellen vi har nu sitter helt fast på båda kortsidor, och den tidigare modellen var rund så den blev mer som en påse. De har båda varit poppis och katterna bråkar om dessa.När du säger det så låter det helt självklart med klösdelen.
Brukar era katter föredra att sova inne i huset eller ute på en liggdel så att säga? Jag tänkte mest om det duger med ett gömställe. Såg att några hade som en hängmatta. Någon som vet om det är populärt?
Haha, vilket jobb. Å kattlådorna var lika spännande dom att välja mellan
Nu har jag granskat hela nätet tror jag och dessa tre träd är dom som faller mig bäst i smaken. Jag ska råda med maken med vilket han tror blir bäst platsmässigt med tanke på att ett av dom är i takhöjd, det är ju bra om det passar
Vilket hade ni valt av dessa tre ni som har lite erfarenhet av katträd eller vad man ska säga?
Nu är det mycket klösmöjligheter, hängmatta på en, högt läge på alla samt en koja. Jag tycker alla tre ser trevliga ut iaf
Nu har jag granskat hela nätet tror jag och dessa tre träd är dom som faller mig bäst i smaken. Jag ska råda med maken med vilket han tror blir bäst platsmässigt med tanke på att ett av dom är i takhöjd, det är ju bra om det passar
Vilket hade ni valt av dessa tre ni som har lite erfarenhet av katträd eller vad man ska säga?
Nu är det mycket klösmöjligheter, hängmatta på en, högt läge på alla samt en koja. Jag tycker alla tre ser trevliga ut iaf
Personligen är jag sliten mellan träd 1 och 2.Nu har jag granskat hela nätet tror jag och dessa tre träd är dom som faller mig bäst i smaken. Jag ska råda med maken med vilket han tror blir bäst platsmässigt med tanke på att ett av dom är i takhöjd, det är ju bra om det passar