Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag hämtade jag mina barn på skolan när de slutade inför sommarlovet.
Det är en landsbygdsskola 7 km hemifrån.
(jag bjuder på att jag själv ser ut som en mupp )
Ston får man väl visas i grimma. Är väl bara hingst som ska visas i träns, men du kan ju visa ston med träns.Kul med en shettistråd. I september köpte jag min första shettis, ett 4 årigt sto, som jag nu har kört in o allt funkar jättebra. Hon är visad med 41 p o jag tänkte visa på sommarpremieringen, MEN, läser i reglerna att hon måste visas i tränsbett o grejen är den att hon hatar bett i munnen, hon slår med huvudet o går med skallen rätt upp. har provat smalare tredelat bla men... Är kollad av vet 2 ggr o vargtänderna är borta. Kör med enkelt sidepull, lädergrimma, o hon är jättelydig. nån som vet om man kan få dispens o visa i grimma?
Du kan se bilden här http://i156.photobucket.com/albums/t24/hippoteket/cassisprem2009.jpg Jag har gjort ett visningshuvudlag genom att klippa bort nedre remmarna på en remontnosgrimma och ha ett kedjegrimskaft trätt genom ringarna.Jag ser ingen bild men datorn är nog lite kass, Men då kan jag ha en finare grimma eller hur. En annan undring när jag ändå håller på. Hur mycket drar ni med era shettisar? Ser att du, ameo, har en fyrhjulsvagn.