Mycket OT kommer nog från att jag som sagt inte kunde vara aktiv som vanligt i början av leken, förutom första kvällen när det ja, blev mycket OT. Har jag därefter skrivit mycket OT?
Jag menade bara på att majoriteten av dina inlägg var OT, och ja de förekommer främst i början. En anmärkning bara.
Och där du citerar mitt röstinlägg har du ju utelämnat en stor del av det som gjorde att ditt "på" kändes mer åt misstänkta sidan? Varför har du utelämnat det, undrar då jag?
Det handlade alltså om hur du diskuterat med MM och framförallt tyckte hon var "bitsk" när jag själv uppfattat henne som snällare i tonen än hon brukade vara.
Ang. Asko så ja, hon brukar skriva en hel del OT, det är inget ovanligt för att vara hon, och det jag menade med där det kändes som att hon letade onda syftade jag på hennes ganska långa inlägg strax efter DL1 #233. Efter det inlägget har hon skrivit 7 inlägg och flera av dem OT, så därefter hade jag inte mycket att gå på ang. henne när jag skrev mitt teoriinlägg.
Och just Asko är en av de jag ska titta närmare på idag.
Precis samma inlägg är det jag tyckt hon lagt mycket fokus på huruvida folk besvarat LLs fråga eller ej. Alltså ett inlägg som jag egentligen inte tyckte innehöll så mycket när det gällde att leta onda. Och då speciellt inte eftersom detta nästan är det enda där hon försöker. Leta onda tycker inte jag att man gör med ett teoriinlägg och resten OT (nästan).
Det är skitsvårt att veta vilka som är goda eller onda i början av leken, om du själv läser mitt teoriinlägg som föregicks av rösten kanske du också ser att de starkaste misstankarna jag hade var mot Cirkus, skulle jag ha lagt en röst på någon jag misstänkte ännu mindre, eller inte röstat alls för att jag inte specifikt hade en stark ond-känsla för någon?
Nej, självklart ska du rösta på den du misstänker mest. Jag menade bara att jag inte tyckte att du egentligen verkade ha så starka misstankar mot henne egentligen. Och att du hellre brukar skriva konstigt än ulvigt. Jag får en känsla av att du liksom vet vilka som är onda och därför får svårt att hitta misstänkta. Jag tycker du brukar vara lite mer på hugget. Nu säger jag inte att det måste vara så, men det är känslan jag får.
Just Cirkus misstänkte ju mig mycket en lek där jag inte läste ett av hennes inlägg ordentligt, och då var jag ond, klart jag då tycker det är ulvigt när hon (eller någon annan) verkar slarvläsa? Speciellt om de teoriar kring det de slarvläst?
Jag är inte säker på att Cirkus är vare sig ond eller god, nej, men rösta var jag tvungen att göra och rösten hamnade där igår.
Vad Mammas skriver eller inte har jag såklart svårt att bemöta, så sista delen vet jag inte alls vad jag ska svara på.
Jag själv tog det mer som en skämtsam möjlighet när hon skrev det (du tog ju bort smiley:n där som fick det att kännas mer skämtsamt än det gjorde i ditt citat)för att hon ville påminna om att ulvar kan vara luriga, typ.