Dottern fortsätter komma in på nätterna men har kommit lite senare nu, så troligen har hon börjat sova bättre igen.
Nu har jag tänkt hela veckan på mötet och vad som sades och det var en (bland många) saker som kuratorn sa som jag fick en bad feeling om och det var att hon hade hört från pojken/pojkens föräldrar som dom pratade med i fredags att det var min dotter som hade sagt att dom skulle gå in på toaletten tillsammans och jag kände bara va?! och undrade hur allt hände i torsdags egentligen.
Så igår kände jag att jag måste fråga henne, efter att ha tänkt på hur jag skulle formulera mig så det inte blev fel.
Och visst var det så att det var hennes förslag att dom skulle gå in på toan.
Hon sa att pojkarna ville känna mitt ute på skolgården och hon ville inte att någon annan skulle se så hon sa att det är bättre dom går till toaletten i så fall.
Så min känsla stämde. Det var inte alls som att hon bjöd in dom för att känna utan hon ville inte göra det publikt som pojkarna ville. Och jag kan helt förstå att hon inte ville göra det ute på skolgården.
Men då har alltså någon av pojkarna vridit det till att hon ville det eftersom hon föreslog toaletten.
Jag hade inte heller velat känna mig tvungen att dra ner byxorna ute på skolgården
Sedan så hörde kuratorn av sig till både mig och min make idag med väldigt kort varsel om att träffas idag, bara en timma senare.
Min make kunde inte men jag hade kunnat men sa nej. Dels kändes det väldigt tidspressat och dels känner jag mig illa till mods med att låta henne tala med dottern.
Hon känns verkligen inte som rätt person.