September round-down och harvest....

R

reykurboy

De tävlingarna som är på Greva-gården.... Har inte proppen till dom tävlingarna kommit ut eller finns de någonstans och jag bsara är allmänt blind?? :confused:

Ifall de finns, var är de då??:p

Sv: September round-down och harvest....

Propparna har inte kommit ut än.
www.srha.nu står det att proppen skulle komma ut i slutet på förra veckan... Så det är väl bara att hålla utkik!

Jag antar att Harvest proppen kommer att läggas ut på sqha's hemsida så småningom!

Ok, tack så mycket! :bow:

Det var dessutom skönt att inse att jag inte blivit blind än... ;)

Ska du dit ock tävla ?

Nja, kanske på harvesten om det finns allbreeds-klasser med något lägre svårighetsgrad...:D Det är ju i oktober och då är eksem-perioden över för Reykur och han mår bra då! :)

Du då?

Nja, kanske på harvesten om det finns allbreeds-klasser med något lägre svårighetsgrad...:D Det är ju i oktober och då är eksem-perioden över för Reykur och han mår bra då! :)

Du då?

Va kul!
Funderar också på att åka ner på harvesten om det finns allbreeds klasser... Men vi får se hur det går med benet nu först... ;)

Ja e oxå sugen på att åka på någon av tävlingarna, men tror att det lutar mest åt harvest!! men har inte beslutat ännu, får se...

//Carro

Ja jag är bra sugen ska du veta, och speciellt när man får träffa dig och shaggy.. då blir lilla miko så glad när han får träffa polarn :)
Jo om det är någon av dom som ja ska åka på så lutar det mest åt harvest täv..

//C

Ja jag är bra sugen ska du veta, och speciellt när man får träffa dig och shaggy.. då blir lilla miko så glad när han får träffa polarn :)
Jo om det är någon av dom som ja ska åka på så lutar det mest åt harvest täv..

//C

Japp ! Vi får hoppas på många allbreeds klasser bara...
Då skulle shaggy också bli väldigt glad kan jag lova !!! (och jag med )
Bra ! Fortsätt på den stilen, vet inte om shaggy är helt igång innan september nämnligen...Men blev lite sugen när det va Hunter under Saddle som allbreedsklass.. skulle va kul att prova... :rofl::rofl::D

Japp ! Vi får hoppas på många allbreeds klasser bara...
Då skulle shaggy också bli väldigt glad kan jag lova !!! (och jag med )
Bra ! Fortsätt på den stilen, vet inte om shaggy är helt igång innan september nämnligen...Men blev lite sugen när det va Hunter under Saddle som allbreedsklass.. skulle va kul att prova... :rofl::rofl::D

Nej om ja hoppar septemer så måste du oxå göra de, så får vi åka till harvest... hahahah nu va ja riktigt elak.. haha:devil:

//Carro

Nej om ja hoppar septemer så måste du oxå göra de, så får vi åka till harvest... hahahah nu va ja riktigt elak.. haha:devil:

//Carro

haha... är väl bara att säga ok antar jag.. haha ;)
Nej, men jag ska inte till September iallafall... Harvest planerat här... men hoppas verkligen att det finns några klasser åt oss "oäkta" .. haha... Och om ja inte ska tävla på harvest så kanske jag kommer ner iallafall... :)
Vill ju se er en gång till innan vintern :D Sen kommer jag kanske över när lillen har kommit ut i vår... när blir det ?
Kram

Ja det skulle va så kul att se er oxå...
Så om inte ja tävlar så får väl ja m åka ner..
Eller så när du har tagit körkort så får väl vi mötas halvägs å göra något tillsammans :idea:haha
nej men det skulle va så kul att träffa dig som sagt, så vi får försöka planera in det även fast ja inte kan bestämma det ännu!!

/Carro

Ni är väl medvetna om att det är en tävling till i september där dom har allbreedklasser hela Söndagen???? Nordic western festival

Ni är väl medvetna om att det är en tävling till i september där dom har allbreedklasser hela Söndagen???? Nordic western festival

Ja jag tänkte på den oxå förut... skulle va ganska kul å åka dit..
Men vilket datum va de nu igen?

//Carro

Ja det skulle va så kul att se er oxå...
Så om inte ja tävlar så får väl ja m åka ner..
Eller så när du har tagit körkort så får väl vi mötas halvägs å göra något tillsammans :idea:haha
nej men det skulle va så kul att träffa dig som sagt, så vi får försöka planera in det även fast ja inte kan bestämma det ännu!!

/Carro

Eller både och ;)
Vi får se !!! /E

Nu ligger proppen ute till september rundown på srha's hemsida!!!

Tyvärr kan jag inte åka på varken det ena eller det andra. Men jag laddar för nästa år, ska bara övertala mina vänner att hänga på (vill inte gärna åka själv!!)....

Liknande trådar

S
Ekonomi & Juridik Vet inte om den här tråden hamnar rätt nu, men flytta den gärna. Jo vi vill gärna bo på landet och jag har lite funderingar vad...
Svar
15
· Visningar
3 719
Senast: Stinat
·
Hästmänniskan Det här passar inte riktigt någonstans tycker jag och lägger det därför här där jag tycker det passar bäst. Härom veckan satt jag och...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 495
Senast: Speedway
·
Western Lägger denna här då många vet vem de är i western världen. Är de nån som vet om dom hittat el fått nån som helst spår på arabhingsten...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
10 648
Senast: Windjana
·
Anläggning Jo jag har sökt... :p inte hittat svar Och ja jag har kontaktat sjv men är lite otålig, vill gärna ha era synpunkter och...
Svar
3
· Visningar
1 129
Senast: GaliasSund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden