Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vinthundsgos (även om det är som att krama en säck armbågar ibland… )Alltså Ebrah Hon fick plötsligt för sig att hon var ensam och övergiven, igen, och så låg brorsan på hennes plats. Vad gör hon då? Jo, kliver rakt på(!) hans bröstkorg för att komma över och kunna klämma in sig mellan honom och ryggstödet. Och han? Ja han var bara glad åt att få ännu fler att mysa med, såklart
Visa bifogad fil 150162
(Han ligger tvärs över mina ben.)
Tricket är att vara bakom dem Mina är faktiskt väldigt duktiga på att lägga sig på sätt som gör dem bara mysiga att krama. Och salukipojken är världens bästa huvudkudde.Vinthundsgos (även om det är som att krama en säck armbågar ibland… )
Igår hade jag tyngdtäcke i form av 27kg saluki som ville mysa Han låg tvärs över mig när jag vaknade på morgonen och det gick knappt att röra sig då. Hade uppskattat om han varit en valp vid det tillfället (fast det var lite mysigt ändå ).Valp sovandes på matte i sängen. Vem behöver ett tyngdtäcke när man har en valp sovandes på sig
wow vilken bildVi bytte Sälen mot Öland, lite skillnad på väder och skönt att slippa allt regn Visa bifogad fil 150254
Tack! Får tacka min nya mobilkamera, helt plötsligt är det lite mer festligt att ta bilderwow vilken bild