Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad söt han är @tanten!Kompisen tog en jättebra bild på Oskar som jag fräckt lånar. (Bakbenet till vänster tillhör gul labbe )
Min sambo
Visa bifogad fil 149799
De där extra centimetrarna som en salukihane har i mankhöjd gör dem verkligen perfekta för att nå över bordskanten
Visa bifogad fil 148392
Mmmmmm. "vad söt hon är"Vad söt han är @tanten!
Kompisen tog en jättebra bild på Oskar som jag fräckt lånar. (Bakbenet till vänster tillhör gul labbe )
Min sambo
Visa bifogad fil 149799
Har ingen officiell mätning på honom, men när jag försökte mäta så exakt som möjligt här hemma så blev han 68cm. Ebrah är 62cmHur hog ar han?
Tater Tot, min malle, ar 70cm i mankhojd och har huvudet precis sa dar sa han kan latt lagga hakan pa bordet och langtansfullt titta pa vad som finns dar.
Har ingen officiell mätning på honom, men när jag försökte mäta så exakt som möjligt här hemma så blev han 68cm. Ebrah är 62cm
68cm och typ 26,5kg. Verkligen bara långa ben på de här djuren68cm stammer nog ... han har latt tva cm langre hals an Tate.
De ar obekvama de dar "hog huvade" odjuren.
Oskar meddelar at ALLA fåglar är spännande.Visa bifogad fil 149814
Valpen spanar på en spännande fågel.
Japp, Nisse vill jaga alla fåglar han ser han ska ju vara en råtthund juOskar meddelar at ALLA fåglar är spännande.
Japp, Nisse vill jaga alla fåglar han ser han ska ju vara en råtthund ju
Bomullstussen hälsar att fåglar är bollar som magiskt flyger av sig själva när man springer mot dem.Visa bifogad fil 149814
Valpen spanar på en spännande fågel.