Senast tagna bilden XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter två dagar hos hundvakt är han glad åt att vara här igen :heart:
1000062376.webp

Här har en försökt gömma sej i diket, en har ätit hallon, en har lekt med ogräs, en har spanat på kor o en va alldeles nöjd med att springa runt med sin boll :love: Dom har sina idéer dessa monster:rofl:

Bifogade filer

• 40E065FF-A852-48A7-8271-7E1E1CE56732.webp
    40E065FF-A852-48A7-8271-7E1E1CE56732.webp
    729,4 KB · Visningar: 63
Idag gick vi längs vattnet. Jättespännande tyckte salukipojken! Framförallt vågorna var hur kul som helst. Han ville knappt gå därifrån, men jag var rädd att han skulle halka i så vi tog det lite lugnt ändå. Måste se till att ta oss till hundbad med liten strand sedan, han lär älska det.
1000062523.webp

Jobbigt att träna delning i kvällsvärmen ❤️

Känns som att denna hunden är som jag fast i hundformat, kanske inte bästa ihopparningen 😅 men hon är mattes älskling ❤️

Tänk att jag var på G att ge upp vallningen med henne eftersom det mest blev konflikt och inge kul. Så tacksam för annan input förra sommaren som gör att det bara känns roligt 🙌 (synd bara att den tränaren är 80mil bort…)

IMG_9061.webp

Han är rätt snygg ändå, giraffen :heart:
1000062624.webp

Vi jobbar på med hullet, och musklerna. Vill inte gärna ösa i honom mat och riskera att han blir tjock istället, det är så små marginaler på de här vovvarna, men nu käkar han högenergi-färskfoder blandat med vanligt torrfoder och får lite havregryn ibland. Ska nog börja ha i mer havregryn, och låta honom få av fiskoljan jag har. Han är iaf väldigt(!) pigg och glad, och orkar springa betydligt mer nu än i början när han kom hit.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 656
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 117
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar