Senast tagna bilden XV

IMG_6829.jpeg

Hon som alltid Ă€r dĂ€r man Ă€r ❀
 
Hur en whippa kan se ut nĂ€r hon inte vill gĂ„ dit morsan vill 🙄 (hon stĂ„r lĂ€ngst ut i 5-meters flexit).
IMG_20240815_235714.jpg


Vi gick en lite alternativ vÀg men kom ut pÄ den vÀgen hon inte ville gÄ in pÄ mot hemvÀgen. Vi har mycket vildsvin i skogen plus en hel del varg som rör sig, sÄ kan mycket vÀl ha varit det som "spökade", hon Àr i perioder ytterst motvillig i denna skog och jag brukar lyssna och vÀnda, men idag fick vi lov att ta oss runt en bit iaf.
 

Liknande trÄdar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har fÀrdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 044
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter VÀlkomna till sÀsongens BÀst i test. Bukefalos har köpt rÀttigheterna och nu Àr det dags för första avsnittet. Testpanelen Àr...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
18 937
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
16 799
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag sÄg att min gamla trÄd frÄn i vÄras hade lÄsts, men jag fick sÄ himla mycket fina och kloka ord av er den gÄngen, sÄ jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 536

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp