Senast tagna bilden XV

1000046141.jpg
 
Så kom han och la sig precis bredvid mig i soffan, bara för att mysa och vara allmänt söt :heart
1000060366.jpg


Ikväll var vi hos sambons mor på middag, hon var såklart väldigt nyfiken på honom och fick höra hela den trassliga historian bakom allt. Hon var imponerad av hur otroligt lugn och cool han var, trots att han aldrig sett det huset förut.

"Så, behåller ni honom?" sa hon sedan, och varken jag eller sambon kunde riktigt säga nej, men tog snabbt över samtalet på hur det gått i prov-hemmet iaf. Jag trodde ärligt att åtminstone hon eller sambon skulle tycka att det är en helt absurt dålig tanke... Men nej. Jag ska inte bestämma något än. Och ska prata igen med prov-hemmet. Men jag älskar varje sekund i hans sällskap, det gör jag :heart
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 046
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
18 941
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
16 810
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 558

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Felin hyperestesi

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp