Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter en mycket kall morgonpromenad.
Visa bifogad fil 148603
Det är inte alltid kul att vara pensionär i Skotteland.Men lilla gumman
Så det är bestämt att han flyttar?Vi hade visst somnat på soffan när sambon vakande nu på morgonen. Är så glad att han tog en bild på hur vi låg och sov
Visa bifogad fil 148766
Hur ska jag kunna låta salukipojken flytta till annat hem om en månad eller så? (Det är honom jag använder som huvudkudde)
Nä, men när tänderna är fixade och klara så är det iaf tänkt att han ska vara på prov hos några vänner till mig. På onsdag ska vi på återbesök för att se hur munnen ser ut efter första omgången med utdragna tänder, men i början av augusti är det dags för nästa omgång. Inget bestämt mer än "Vi ser till att han mår bra först, så får vi se sedan". Men OM jag ska ha kvar honom så måste jag verkligen hitta en hållbar lösning för perioderna då damerna löper. Kastrering känns inte som ett alternativ i nuläget och att ha löptik + hane i en 2a med halvöppen planlösning går inte. Hade han varit en tik så hade han tveklöst fått stanna.Så det är bestämt att han flyttar?
Ja, det förstås… Tänkte inte på detNä, men när tänderna är fixade och klara så är det iaf tänkt att han ska vara på prov hos några vänner till mig. På onsdag ska vi på återbesök för att se hur munnen ser ut efter första omgången med utdragna tänder, men i början av augusti är det dags för nästa omgång. Inget bestämt mer än "Vi ser till att han mår bra först, så får vi se sedan". Men OM jag ska ha kvar honom så måste jag verkligen hitta en hållbar lösning för perioderna då damerna löper. Kastrering känns inte som ett alternativ i nuläget och att ha löptik + hane i en 2a med halvöppen planlösning går inte. Hade han varit en tik så hade han tveklöst fått stanna.