Senast tagna bilden XV

1000046575.jpg
 
Så det är bestämt att han flyttar? 🥺
Nä, men när tänderna är fixade och klara så är det iaf tänkt att han ska vara på prov hos några vänner till mig. På onsdag ska vi på återbesök för att se hur munnen ser ut efter första omgången med utdragna tänder, men i början av augusti är det dags för nästa omgång. Inget bestämt mer än "Vi ser till att han mår bra först, så får vi se sedan". Men OM jag ska ha kvar honom så måste jag verkligen hitta en hållbar lösning för perioderna då damerna löper. Kastrering känns inte som ett alternativ i nuläget och att ha löptik + hane i en 2a med halvöppen planlösning går inte. Hade han varit en tik så hade han tveklöst fått stanna.
 
Nä, men när tänderna är fixade och klara så är det iaf tänkt att han ska vara på prov hos några vänner till mig. På onsdag ska vi på återbesök för att se hur munnen ser ut efter första omgången med utdragna tänder, men i början av augusti är det dags för nästa omgång. Inget bestämt mer än "Vi ser till att han mår bra först, så får vi se sedan". Men OM jag ska ha kvar honom så måste jag verkligen hitta en hållbar lösning för perioderna då damerna löper. Kastrering känns inte som ett alternativ i nuläget och att ha löptik + hane i en 2a med halvöppen planlösning går inte. Hade han varit en tik så hade han tveklöst fått stanna.
Ja, det förstås… Tänkte inte på det 🤗
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 046
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
18 941
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
16 805
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 555

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp