Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_1851.webp

Riktigt bra fönsterkarmar på husses gamla jobb. Perfekt när han hälsar på där. :up:

Peb har just lärt sig rulla runt. Och det var ju jättekul IOM att man fick goda saker. Så när man sagt ligg blev det också rulla runt automatiskt. ”Ge mig merameraaaa!” typ.
Mycket stött Peb som inte alls tyckte det där matte sa om vänta var en rimlig idé:
”Va, skämtar du? Vad ska det vara bra för?”
3B3EF08A-2528-4619-9CB6-D322A83FB484.webp

Peb har just lärt sig rulla runt. Och det var ju jättekul IOM att man fick goda saker. Så när man sagt ligg blev det också rulla runt automatiskt. ”Ge mig merameraaaa!” typ.
Mycket stött Peb som inte alls tyckte det där matte sa om vänta var en rimlig idé:
”Va, skämtar du? Vad ska det vara bra för?”
Visa bifogad fil 125998
Det där lärde jag vår första hund också, sen rullade hon i tid och otid, t ex på valpkursen om det var ett kommando hon inte förstod. Nu är hon tio (imorgon) och slänger sig fortfarande ner ibland på rallylydnaden om inte jag är snabb nog att säga vad jag vill 😂

Det där lärde jag vår första hund också, sen rullade hon i tid och otid, t ex på valpkursen om det var ett kommando hon inte förstod. Nu är hon tio (imorgon) och slänger sig fortfarande ner ibland på rallylydnaden om inte jag är snabb nog att säga vad jag vill 😂
Ja, det blev samma först med min hund(Peb är sambons) som jag lärde det tidigare. Min rullade och rullade typ 3 rull på rad förut. :laugh:
En tidigare hund gjorde i stället ”piruett” när man sa det. Och när hon tiggde av folk. En kvinna som jag delade stall med bodde i samma BRF. Så fort hunden såg henne tänkte hon ”mat” och rusade fram och snurrade och snurrade. 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
7 8 9
Svar
169
· Visningar
8 067
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
746
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 095
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 632
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar