Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin Grattis1år idag firat med o gå långpromenad o fick köttbullar o spaghetti till lunch
Världens bästa hund Visa bifogad fil 125946
Så fin stort grattis på din dag Knut1år idag firat med o gå långpromenad o fick köttbullar o spaghetti till lunch
Världens bästa hund Visa bifogad fil 125946
Trodde först han hade en liten hatt på sig men tittade lite närmare och såg parkbänken.Gilla denna bild med Visa bifogad fil 125947
Haha de hade varit fint annarsTrodde först han hade en liten hatt på sig men tittade lite närmare och såg parkbänken.
Det där lärde jag vår första hund också, sen rullade hon i tid och otid, t ex på valpkursen om det var ett kommando hon inte förstod. Nu är hon tio (imorgon) och slänger sig fortfarande ner ibland på rallylydnaden om inte jag är snabb nog att säga vad jag villPeb har just lärt sig rulla runt. Och det var ju jättekul IOM att man fick goda saker. Så när man sagt ligg blev det också rulla runt automatiskt. ”Ge mig merameraaaa!” typ.
Mycket stött Peb som inte alls tyckte det där matte sa om vänta var en rimlig idé:
”Va, skämtar du? Vad ska det vara bra för?”
Visa bifogad fil 125998
Ja, det blev samma först med min hund(Peb är sambons) som jag lärde det tidigare. Min rullade och rullade typ 3 rull på rad förut.Det där lärde jag vår första hund också, sen rullade hon i tid och otid, t ex på valpkursen om det var ett kommando hon inte förstod. Nu är hon tio (imorgon) och slänger sig fortfarande ner ibland på rallylydnaden om inte jag är snabb nog att säga vad jag vill