Skulle ta en gullig selfie på oss när vi var på picknick, fick en puss attack istället Visa bifogad fil 121213
Har också ett par sånna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle ta en gullig selfie på oss när vi var på picknick, fick en puss attack istället Visa bifogad fil 121213
Han ser väldigt glad ut i sin snagg.Min gamling har haft det jobbigare och jobbigare med värmen de sista somrarna och jag har rakat honom på magen för att lufta.
Men idag tänkte jag äsch! välmående är viktigare än utseende så det blev en helrakning.
Det blev…… eh, tja…. han lär inte vinna pris för snyggaste hunden iaf
Tur vi bor på landet
Visa bifogad fil 121361
Idag när jag var ute med dårarna så fick de syn på TVÅ harar på nära håll, som sedan sprang iväg och på typiskt harvis sådär sicksackigt och ryckigt i tempo. Ebrah studsade runt och morrade lite, men Lily alltså... Herregud så hon skriker! Hon vrålade och skrek och tjöt så att bilar på vägen bredvid saktade in som för att kolla att jag inte misshandlade hunden Hon har sån extrem röstkapacitet att det gör ont även i mina öron. Helt galen. Intressant nog så är det trots detta betydligt lättare att få kontakt med henne och så än vad det är med Ebrah. Det gäller dock att jag är med på noterna och inte går och halvsover pga värmen som jag gjorde idag...Visa bifogad fil 121243
Under promenaden på fm såg Lova ett rådjur. Det ville hon tugga på. Rådjursben är goda, har vi lärt oss på viltspårskursen.
Men den rackaren hoppade iväg!
Upprörd snuzze morrade åt den och ville springa efter.
Vet man inte hur han ser ut med päls (jag har bara vag koll) så ser han helt okej ut i amatörögon, möjligen tunnpälsad då färgen är annorlunda på huvud och kropp. Men annars ser det "normalt" ut. Så du behöver inte tänka på att du kanske får sneda blickar, utan det syns inte så mycket i en utomståendes ögon
Ja, han piggnade faktiskt till direkt så han tyckte nog det var sköntHan ser väldigt glad ut i sin snagg.
Vet man inte hur han ser ut med päls (jag har bara vag koll) så ser han helt okej ut i amatörögon, möjligen tunnpälsad då färgen är annorlunda på huvud och kropp. Men annars ser det "normalt" ut. Så du behöver inte tänka på att du kanske får sneda blickar, utan det syns inte så mycket i en utomståendes ögon
Utifall du funderar på det
Illustrerar bra hur han har det som helpälsad i värmen!Tack vad snällt sagt
Lade ut bild på instagram och de närmsta vännerna sa han ser ut som en kinesisk nakenhund (med glimten i ögat och vetandes att jag inte tar illa upp)
Men de känner ju honom så de ser ju en helt annan hund
Visa bifogad fil 121376
(Skulle visst tagit en före-bild för jag hittar verkligen ingen posera-bild )