Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi vet faktiskt inte (och dÄ Àr jag hemma med honom pÄ heltid). Detta Àr en unghund med cirka noll sjÀlvbevarelsedrift och allt ska gÄ fort, fort, klumpig Àr han ocksÄ just nu. Dock sÄ har han alltid visat om nÄgot gör ont bÄde tydligt och direkt i samband med skada. Nu har han inte visat nÄgot. AnvÀnt munnen utan tecken pÄ smÀrta och bÀr gÀrna runt pÄ diverse saker som vanligt. Jag upptÀckte skadan nÀr vi precis trÀnat markeringar. Om han skadat sig i samband med att han "dykt" pÄ belöningen borde jag ha mÀrkt det. SÄ det hela Àr mycket mÀrkligt. Resterna av det som Àr kvar tas bort. SÄ fÄr han se ut som ett hockeyproffs resten av livet den lilla stackaren.Vad hÀnde? Hur gick det?
Se dÀrVisa bifogad fil 121656
Vi skulle bara köpa lite godis till Lova och kolla pÄ rean medan husse var och köpte skor i en annan affÀr.8
Men... Hon hittade den hÀr i en realÄda och bar runt pÄ den med nÀsan i vÀdret.
Det var bara att köpa. Hon hade ju redan bestÀmt att hon behövde en blÄ gosedjurskrokodil med pipljud.
Den lilla vita svanstippenVisa bifogad fil 121806
UttrÄkad i vÀntan pÄ att matte och husse ska Àta fÀrdigt, sÄ hittar nÄgot eget att tugga pÄ.
Den lilla vita svanstippen