Senast tagna bilden XIV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Inga konstigheter 😆
IMG_20230619_114624.webp

IMG_20230619_171206780~2.webp

Vi skulle bara köpa lite godis till Lova och kolla pÄ rean medan husse var och köpte skor i en annan affÀr.
Men... Hon hittade den hÀr i en realÄda och bar runt pÄ den med nÀsan i vÀdret.
Det var bara att köpa. Hon hade ju redan bestĂ€mt att hon behövde en blĂ„ gosedjurskrokodil med pipljud. đŸ€·đŸŒâ€â™€ïžđŸ„°

Vad hÀnde? Hur gick det?
Vi vet faktiskt inte (och dÄ Àr jag hemma med honom pÄ heltid). Detta Àr en unghund med cirka noll sjÀlvbevarelsedrift och allt ska gÄ fort, fort, klumpig Àr han ocksÄ just nu. Dock sÄ har han alltid visat om nÄgot gör ont bÄde tydligt och direkt i samband med skada. Nu har han inte visat nÄgot. AnvÀnt munnen utan tecken pÄ smÀrta och bÀr gÀrna runt pÄ diverse saker som vanligt. Jag upptÀckte skadan nÀr vi precis trÀnat markeringar. Om han skadat sig i samband med att han "dykt" pÄ belöningen borde jag ha mÀrkt det. SÄ det hela Àr mycket mÀrkligt. Resterna av det som Àr kvar tas bort. SÄ fÄr han se ut som ett hockeyproffs resten av livet den lilla stackaren.

Visa bifogad fil 121656
Vi skulle bara köpa lite godis till Lova och kolla pÄ rean medan husse var och köpte skor i en annan affÀr.8
Men... Hon hittade den hÀr i en realÄda och bar runt pÄ den med nÀsan i vÀdret.
Det var bara att köpa. Hon hade ju redan bestĂ€mt att hon behövde en blĂ„ gosedjurskrokodil med pipljud. đŸ€·đŸŒâ€â™€ïžđŸ„°
Se dÀr :)
Oskar har ett par med pingla i. Dem gillar han. Pip Àr kul, med inte lika kul som pinglor :D

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gĂ€rna skulle ha tvĂ„ hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 561
Övr. Hund Ja, jag fĂ„r tyvĂ€rr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med nĂ€r jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 496
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter hĂ€r med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos Ă€r oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 883
Senast: tuaphua
·
HundhÀlsa I morgon har det gÄtt en vecka sen kastreringen av vÄr hanhund. Tycker att lÀkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 102

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka