Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta OT, men visst skrev du någonstans att uppfödaren tycker att han är för smal? Om inte bilderna ljuger väldigt så håller i alla fall jag inte med uppfödaren (ursäkta om jag helt blandar ihop det med någon annan hund)Från tvååker idag!
Tack! Ja, nu känns hon nästan färdigväxt.Din Alpina @mysboll har verkligen blivit vuxen och fin nu
Ursäkta OT, men visst skrev du någonstans att uppfödaren tycker att han är för smal? Om inte bilderna ljuger väldigt så håller i alla fall jag inte med uppfödaren (ursäkta om jag helt blandar ihop det med någon annan hund)
Hur skall du ha det? Syns revbenen tydligt utan palpation eller måste du trycka för att känna dem?Ja det gjorde jag håller med om att han inte ser tunn ut på bilderna men uppifrån är han lite väl insjunken och revben en syns väldigt tydligt så han har inget att ta av om han blir dålig heller. Behöver nog göda på lite mer så han kan sätta muskler!
Hur skall du ha det? Syns revbenen tydligt utan palpation eller måste du trycka för att känna dem?
Om du vill att hen sätter muskler så skall du inte övergöda hunden, du skall ge den högkvalitativt animaliskt protein.
Sista bilden!Fler långa tungor. Jag lovar att de inte alltid ser ut så!
Bra kompisar gör saker tillsammans. Som att dricka i vattenkoppen.
Eller valla Boss
Frodo älskar solstolen vid min uteplats. Lagom mjuk att sova i och så med utsikt över infarten.
Fridolf har välförtjänt vila en vecka, Ale miljötränade i stan på förmiddagen och Boss gjorde storjobbet igår, så idag var det Frodos tur att samla de 47 djuren på de ca 30 ha stora betet. Sa jag att gräset är övervuxet till den grad att ryggarna inte syns? Han fick jobba en del innan han hittade alla!
Så nöjd!
After work!