Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trollunge. :love:

1_by_tontorollostorm-da8ysd3.jpg

4_by_tontorollostorm-da8ysg5.jpg

2_by_tontorollostorm-da8ysjs.jpg

Jag och min kompis ställde upp våra staffar bredvid varandra. Hennes är typ en av dom minsta staffar jag sett, Kjapp är en av dom största. Visar hur mycket det kan skilja mellan en liten tik och en stor hane i vår ras. :rofl:

13606829_10154278200747210_8104122949197042355_n.jpg
Hahahaha, det där är ungefär som mellan min minsta och största heelertik - den äldsta är minst och den yngsta är störst :D

Undrar varför hon är lite rund... :angel::angel::angel::D
Alltså jag fattar ingenting! :confused::angel:

Nej då, det är bara när husse är borta som vi delar mat och det händer inte allt för ofta. :D

Jag som absolut inte skulle ha en hund som tigger och hon skulle baaara äta hundmat. Inte skulle hon sova i sängen heller..
72896056-3574-4C00-8806-B252DBE28BC9_zpspygn4yku.jpg

Kanske är tur att vi inte har några barn det hade ju inte blivit någon ordning på dem! :nailbiting:

Alltså jag fattar ingenting! :confused::angel:

Nej då, det är bara när husse är borta som vi delar mat och det händer inte allt för ofta. :D

Jag som absolut inte skulle ha en hund som tigger och hon skulle baaara äta hundmat. Inte skulle hon sova i sängen heller..
72896056-3574-4C00-8806-B252DBE28BC9_zpspygn4yku.jpg

Kanske är tur att vi inte har några barn det hade ju inte blivit någon ordning på dem! :nailbiting:
Haha :D Tage är ju min andra hund och han tigger inte, äter i princip inget annat än hundmat och han sover inte i sängen. Faktiskt :D Jag fick avvänja mig med att ge Zvante annat än hundmat när han fick urinsten för några år sedan och då endast äta veterinärfoder, så det sitter i fortfarande. Det enda positiva som kom av den händelsen :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 115
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 205
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 498
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar