Lite halv OT, men lite kul att fler fotar med exakt samma kombo. Brukar också föredra 50 mm på min D7000.Tack!! En Nikon D7000 tillsammans med ett Nikon 50mm 1,8 objektiv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite halv OT, men lite kul att fler fotar med exakt samma kombo. Brukar också föredra 50 mm på min D7000.Tack!! En Nikon D7000 tillsammans med ett Nikon 50mm 1,8 objektiv.
Tack snälla
Åh tack! Ja, hon börjar växa upp till en riktig snygging!Vad vacker hon är, @mysboll så vuxen och snygg!
Hahahaha, det där är ungefär som mellan min minsta och största heelertik - den äldsta är minst och den yngsta är störstJag och min kompis ställde upp våra staffar bredvid varandra. Hennes är typ en av dom minsta staffar jag sett, Kjapp är en av dom största. Visar hur mycket det kan skilja mellan en liten tik och en stor hane i vår ras.
Får hon smaka också?När husse inte är hemma..
Kan hända att hon fick diska "tallriken"..Får hon smaka också?
Undrar varför hon är lite rund...Kan hända att hon fick diska "tallriken"..
Alltså jag fattar ingenting!Undrar varför hon är lite rund...
Haha Tage är ju min andra hund och han tigger inte, äter i princip inget annat än hundmat och han sover inte i sängen. Faktiskt Jag fick avvänja mig med att ge Zvante annat än hundmat när han fick urinsten för några år sedan och då endast äta veterinärfoder, så det sitter i fortfarande. Det enda positiva som kom av den händelsenAlltså jag fattar ingenting!
Nej då, det är bara när husse är borta som vi delar mat och det händer inte allt för ofta.
Jag som absolut inte skulle ha en hund som tigger och hon skulle baaara äta hundmat. Inte skulle hon sova i sängen heller..
Kanske är tur att vi inte har några barn det hade ju inte blivit någon ordning på dem!