Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bästa lilla busungen! :heart

B569D576-F51D-4BC0-8827-10850C56DE1C_zpsduxwu6fg.jpg

FF796C53-A847-41D2-9E0A-C3EA773423F2_zps3ax11scm.jpg

Nu när vi var ute och gick så mötte vi en son och hans mamma som fick syn på oss från andra sidan gatan varpå sonen utbrast: -Mamma mamma! Titta! En katt! :eek:
Nej, det är en hund försökte hon förklara. Men han vägrade gå med på att det skulle vara en hund för den hade ju faktiskt kattöron! :rofl:

Fotar väldigt sällan med stora kameran, men passade på att knäppa några kort på lillen i kvällssolen eftersom jag ändå var ute och fotade försäljningsbilder på bilen :D Han är himla snygg tycker jag faktiskt, trots sitt bettfel och felfärgade päls:p
200_zpstvfaegpq.jpg

199_zpsfhh1rjus.jpg

201_zpsjwks9yhs.jpg

197_zpsabboyxm6.jpg

Får man fråga vad för kamera / objektiv du har använt här? Riktigt fina bilder på den lille söte :D

Hur gick det med hennes klo?

Kloresterna togs bort då för 2v sedan och varit en öppen pulpa sedan dess. Hon kommer dock åt att dra av skyddet även med tratten så får fixa en större.. Hon haltar ibland när hon slår i den och den är fortfarande inte torkad. Så ja, det är som om vi nyss tog av klon.. Kommer ta tusen år för klon att växa ut :banghead:

Kloresterna togs bort då för 2v sedan och varit en öppen pulpa sedan dess. Hon kommer dock åt att dra av skyddet även med tratten så får fixa en större.. Hon haltar ibland när hon slår i den och den är fortfarande inte torkad. Så ja, det är som om vi nyss tog av klon.. Kommer ta tusen år för klon att växa ut :banghead:
Så drygt! Hoppas den växer fort! :(

kef8te.jpg

Står och tänker på grävlingen han nyss skällt ut och undrar om den inte tänker komma tillbaka så han kan skälla mer. :angel: Tur för honom (oss) att det bara var en unge och att mamman verkade vara långt borta.

Sen åh. :love: Så nöjd med hans päls. Fattar inte att han är så snygg!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 115
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 205
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 498
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar