Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, var du inte lite feg nu - lite utmaningar får man väl taEn midsommarhälsning i efterskott
Lite dålig kvalité (tack instagram..) men ni ser ju hur de ser ut i alla fall
Gissa varför inte Otis fick ha den nybundna kransen?
Haha, var du inte lite feg nu - lite utmaningar får man väl ta
Hände samma sak för oss igår på stranden. Kom två stora hundar i full fart och ägarna hade inte jättebråttom att hämta dem. -Löper hon eller? -Eh ja!Min familj är på besök så idag har vi varit på stranden santo är kopplad då jag inte litar på honom fullt ut men lik förbaskat släpper andra fram sina lösa hundar. En eng. bulldog (lös) vi gick förbi flög på santo så jag fick ryta till för ägaren kallade bara på den "booosseeee" . Hur är egentligen reglerna på en hundbadplats? Får de vara lösa hur som helst eller?
Jag med lillasyster
Ahh, Stenshuvud.. Dar vaxte jag upp! Himmlen pa jorden Och Havang, paradis for hundar och hastar (och manniskor), nu fick du mig att fa enorm hemlangtan ^^Varit i Stens huvud nationalpark idag med @Wingates!
Och såhär går det när Sara har godis, men inte jag..
Min familj är på besök så idag har vi varit på stranden santo är kopplad då jag inte litar på honom fullt ut men lik förbaskat släpper andra fram sina lösa hundar. En eng. bulldog (lös) vi gick förbi flög på santo så jag fick ryta till för ägaren kallade bara på den "booosseeee" . Hur är egentligen reglerna på en hundbadplats? Får de vara lösa hur som helst eller?
Jag med lillasyster
Haha tack, du skulle bara veta hur många som tycker att han ser läskig ut!@Tetri Din brindle är ju bara fantastiskt söt