Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi är på semester i Danmark! Första långresan vi gjort tillsammans, och oj vad duktigt han varit. Visst har han problem med att sålla intryck osv, men han har anpassat sig fort. Helmysigt är det också.

Och den här bilden. :heart Nästa gång vi har det motigt så får jag titta på denna och påminnas om hur vacker han faktiskt är.

68sxll.jpg

Och sen... Ja, vad ska man säga? Grabbarna grus har kul ihop. :p
2whnmdf.jpg

o90bi0.jpg

Jättefin regnjacka! Vars är den ifrån? Herr pudel vill också ha en gul regnjacka :)

Tack! Den kommer ifrån Rukka, finns t.ex på Arken zoo. Känns super på en pälshund också iom att det bara är ett "skal", inte massa foder och sådant. :up:

Då är det nog en sån jag kikade på på Djurmagasinet.. har den huva också?
Blev dock lite snål...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 171
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 497
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar