Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vädret! :love:

300516_2_zpsvzfsntu1.jpg

300516_1_zps4pvzfevb.jpg

300516_4_zpsiob2qry0.jpg

Måste instämma med @Wingates! Det var faktiskt riktigt behagligt i vattnet både igår och idag! Idag vadade jag ut till knäna utan några som helst problem! Och jag är så mycket badkruka att jag inte ens äger badkläder!! (Solar inte heller pga rödhårig)

Knapplånar mig själv (saknar lite när vi använde knapplån :cry:)
Finns det något smidigt sätt att få över bilder till buke via telefonen? Har massor med fina bilder numera men orkar verkligen inte lägga in i photobucket och HÅLLA PÅ! Kan man länka från insta snart bilderna syns och inte bara länkas?

Hur får du fram den?

Vänster klicka på bilden > Visa sidinfo > Media > Välj den länken i listan som tillhör bilden. Ifall jag klickar på länkarna får jag upp en förhandsgranskning under listan så jag kan se vilken länk som tillhör vilken bild.
Vet inte om det hjälpte eller ej...

Vänster klicka på bilden > Visa sidinfo > Media > Välj den länken i listan som tillhör bilden. Ifall jag klickar på länkarna får jag upp en förhandsgranskning under listan så jag kan se vilken länk som tillhör vilken bild.
Vet inte om det hjälpte eller ej...
Hur vänsterklickar man på telefonen..? :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 121
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 216
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 526
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 886
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar