Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är så söt så det är inte klokt.Vi åkte ner till hundbadet i stan nu på kvällskvisten och busade massor. Folktomt och hundtomt, superskönt Han roade sig mestadels till att jaga flugor!
Det var ju skönt i vattnet! Skulle gissa på en 17 grader eller så!Du badar ju Hutter
Det var ju skönt i vattnet! Skulle gissa på en 17 grader eller så!
Alltså är det här ett forum för badkrukor eller??Det är inte skönt, det är istidsnivå
(Bad)KrukefalosAlltså är det här ett forum för badkrukor eller??
Vi åkte ner till hundbadet i stan nu på kvällskvisten och busade massor. Folktomt och hundtomt, superskönt Han roade sig mestadels till att jaga flugor!
Har ni olika stora spårpinnar, eller är ena hunden väldigt mycket mindre än den andra?
Kan man länka från insta snart bilderna syns och inte bara länkas?
Det är bara bäst med hundar som har ljusa fläckar ovanför ögonenFluffisen blev lite övertrött på gårdagens kurs i nose work..
Sen däckade hon i bilen.
Hur får du fram den?Japp, det kan man. Jag öppnar bilden i en ny flik och då kan jag få fram rätt länk att använda.
Det var länge sen skägget fick lite utrymme på Buke av sin matte så nu kommer en liten bildbomb. Den förtjänar han
Man blir så glad av "skägg"
Ser ut som om han tar bra hand om lilla SDet var länge sen skägget fick lite utrymme på Buke av sin matte så nu kommer en liten bildbomb. Den förtjänar han
Det var länge sen skägget fick lite utrymme på Buke av sin matte så nu kommer en liten bildbomb. Den förtjänar han
Hur får du fram den?
Hur vänsterklickar man på telefonen..?Vänster klicka på bilden > Visa sidinfo > Media > Välj den länken i listan som tillhör bilden. Ifall jag klickar på länkarna får jag upp en förhandsgranskning under listan så jag kan se vilken länk som tillhör vilken bild.
Vet inte om det hjälpte eller ej...