Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Monstermom

Att simma sådär är dumt. Finns ju hajar och grejer. Jag har även stött på dem på kommunala badhus och i badkaret hemma, så nu när vi måste renovera blir det dusch istället.

Jag håller helt med dig - med tillägget att man inte ska vara så jäkla kaxig i duschen heller! De väntar på att man ska få tvål i ögonen, och sen kryper de upp ur golvbrunnen när man inte kan se! :nailbiting:

Inte meningen att göra två inlägg på raken, men fick till några lite mindre suddiga bilder!

2pAJii9.jpg

JybHMrD.jpg

gUdMYhE.jpg

EiQ5YNi.jpg
Åh men Monster! Han kan åka med mig till Grekland. :love: Snorklar han också?

Valpus vill inte vara i vatten alls. Det är ju superdumt när det är såhär varmt och jag har en å precis här. Hur har du gjort med din badkruka?
Haha jadu! Hittills har hon mest gått i strandkanten och varit rädd för vågorna. Men hon har ju gått på rehabsim och då gick hon i frivilligt så jag räknar med att hon följer med ner i havet om jag går före. :)

Denna lilleman börjar kännas mer och mer vuxen. Igår va första gången jag såg honom lyfta på benet, inte varje gång, men lite då och då. Balansen är sådär va :rofl: I övrigt har vi spenderat tid på hundstranden och i skogen, där det inte är såååå varmt som de varit de senaste dagarn :eek::idea:
IMG_4051_zpsj3jeq7d5.jpg

IMG_4093_zpsrynljcjv.jpg

IMG_4011_zpsbs5i5y81.jpg

(Förlåt för bildbomb, jag är smått besatt av undervattensbilder... :o)

Det finns havsmonster, @Hyacinth ! Jag fick ett på bild! :nailbiting:
qm7pozE.jpg

Men Monster hörde mina rop på hjälp
Lx3AFwG.jpg

Och kom och jagade bort vad-det-nu-var
A35Zw3j.jpg

CqgUFZt.jpg

FbWkVce.jpg

shuBWSl.jpg

lZoYulT.jpg

QHC2p5P.jpg

(Och @mandalaki , jag lyckades lära honom att dyka ganska djupt (höftdjup på människa) och hämta upp kameran, men när han kom upp med den var batteriet slut. Aldrig får jag någon dykfilm på honom. :down:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 120
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 215
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 526
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 886
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar