Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

Oh! Det fungerar bra för henne att hålla balansen och så? Hur går det för henne att resa sig och lägga sig?

Oh! Det fungerar bra för henne att hålla balansen och så? Hur går det för henne att resa sig och lägga sig?

Det går bra! Första dagarna hade hon det lite kämpigt att lägga sig. Troligtvis mest för att hon hade ont i stumpen. Nu är hon precis som vanligt. Springer omkring, hoppar upp i kökssoffan, rymmer upp för trappan till övervåningen mm.
Vi vill ju att hon inte ska överanstränga benet som är kvar, men hon vill inte vila längre utan leka! Så en viss övertalning behövs för att hon ska ta det lugnt;)
Hon har ju faktiskt gått på tre ben ganska länge under all rehabiliterings tid så omställningen är nog inte så stor som man kan tro.
Hon sitter och ligger nu på stumpen utan problem:)
Däremot får hon inte leka med Rocco eftersom hon kan göra illa stumpen av misstag och det vill vi ju inte.
Är själv förvånad över hur fort svullnaden och smärtan har lagt sig med tanke på vilket stort ingrepp som har gjorts.

Ett tappert försök att få till lite julstämning :laugh:

31951763.jpg

31951766.jpg

:love: :love:

Hihi så sött. Jag försökte jag med häromdan, hundarna somnade, haha!
--------------------------------------------------------------------

Värdens bästa kille :love:

Åhhh sista bilden var ju bara för underbar:love:

31957830.jpg

*Stretchar*
31957832.jpg

31957833.jpg

31957817.jpg

Ligger och matchar soffan ;)

ÄNTLIGEN!!! Tack, tack, tack syrran som ställde upp på en promenad och systemkameran så jag också kan visa upp fina vinterbilder på min vovve ( och hans nya frisyr på utväxt ) På mina bilder ser han bara barnslig ut jämt och inte alls så stilig som han kan vara :Love: På sina ställen var snön upp till knäna nästan så vovve fick kämpa men hade jättekul!!

Melvinmindre.jpg

Melvin2_1mindre.jpg

Melvin_7mindre.jpg

Melvin_6mindre.jpg

Melvin_5mindre.jpg

Melvin_3mindre.jpg

Melvin_2mindre.jpg

Melvin_1mindre.jpg

Dina bilder syns inte.

Thea har just listat ut vad som kan finnas i paketet.
31959299.jpg

Rör och du dör :devil:
31959300.jpg

Gi tycker att tomten kan komma snart!
31959306.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
7 8 9
Svar
178
· Visningar
8 605
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 109
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar