Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

kl

I julklapp fick mina hundar busa lösa ute för första gången sedan Miiko blev påkörd(ca 4 månader sedan) Glädjen var enorm!

Här kommer en julhälsning från dom!

Julkort22010.jpg

Och från mig:)

KL

DSC_0410-1.JPG

Familjens 3 åriga Engelsk Springer Spaniel tik framför granen med en röd rosett runt halsen, hon var dock inte någon vidare samarbetsvillig modell, hon har lite svårt att hålla sig stilla!

Jag svarade Hannapirat. Uppe till höger i varje meddelanderuta står vem man svarat till. Men din hund var också väldigt söt! :)

Melli då hade det varit bättre om du anvönde citat-svar då vet man vem du svarar :)

Jo, men om man trycker på t.ex. "Svara på detta"-knappen på det meddelandet man vill svara på så visas det uppe i högra hörnet i varje det nya meddelandet vem man svarar. I mitt meddelande står ju högst upp till höger att det är dig jag svarar :"Svar på Sv: Senast tagna bilden.. III av rahl #252".

Citatsvar används bara när man verkligen vill förtydliga vad det är i ett visst meddelande som man vill svara på eller diskutera.

Använder det vanliga 18-55mm. :)
Det funkar dock inge vidare att ta bilder i ett mörkt vardagsrum utan blixt, så jag har använt en extern blixt som jag bara studsat i taket för att få ett mildare ljus.

Det säger inte så mycket för en nybörjare som mig men tack för att du delade med dig. :D

*KL*

Godnatt buke!
Såhär ser det ut när min tant fått för sig att det är bra att sova på huvudkuddarna, sedan tröttnar och vill sova i fotändan. Hon anser nog att hon är expert på att bädda :p
dsc_4183-copy.jpg

Haha, ja :D Zala blir ofta liten, framförallt på vintern när det är kallt. Det bästa hon vet då är att rulla ihop sig till en liten boll och ligga med huvudet tryckt mot min sida när vi ska sova på nätterna. Världens mystant :love:

*kl*
Ida hämtar fåren:
IMG_0671.jpg

IMG_0717.jpg

Come out come out where ever you are...
IMG_0691.jpg

Mammas tibbetik fastnade på bild också för en gångs skull...
IMG_0261.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
7 8 9
Svar
178
· Visningar
8 613
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 109
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar