Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

*KL*

Mina damer fick springa i rastgården nu på förmiddagen. De hade MYCKET spring i benen :D
dsc_8687-copy.jpg

dsc_8699-copy.jpg

Efter ett tag var tanten så inne i sitt springande att jag valde att ta av munkorgen. Hon har den på för att inte äta skit, men lät faktiskt bli att äta nu! Det var helt enkelt för kul att jaga Wahidah.
dsc_8725-copy.jpg

dsc_8728-copy.jpg

Va fin dom är! Men va beiga den ena är, har jag aldrig sett förut, tycker dom brukar se vita ut :)

Suck försöker igen

DSC09575b.jpg

Finn 4½ månad

Vår valpkull snart 6 veckor :love:

DSC09562.jpg

Serrano

DSC09566.jpg

Manzano

DSC09560.jpg

Birds Eye

DSC09557.jpg

Habanero

*knapplån*

Ett par nytagna bilder på min dåre.

164060_489125148424_647273424_5758758_3821363_n.jpg

74680_489059223424_647273424_5757661_6210842_n.jpg

165116_489058818424_647273424_5757648_1455652_n.jpg

Lite dålig kvalitet då dom är tagna med mobilen..

Hon är uppenbarligen inte vit längre, men heller inte så mörk som hon verkar va på ena bilden.. Tänkte ändra hos försäkringsbolaget och jordbruksverket, men kan inte riktigt komma fram till vad d är för färg hon faktiskt har :S
Nån som har nåt förslag? (Mittenbilden är den som stämmer bäst överrens med hur hon faktiskt ser ut)

Va fin dom är! Men va beiga den ena är, har jag aldrig sett förut, tycker dom brukar se vita ut :)

Tack!
Det är min unga dåre, Wahidah, som är mörkare. Det syns inte alltid, men just på vintern när hon springer i vit snö så blir det väldigt tydligt :)

Passar på att lägga in några fler bilder..
Mina damer fick nämligen julklappar idag!

Wahidah med sin julklapp, en inslagen toarulle som det fanns godis i.
dsc_8743-copy.jpg

Zala med sin julklapp, en petflaska med godis i. Hon ääälskar sådant!
dsc_8745-copy.jpg

dsc_8758-copy.jpg

Hon är uppenbarligen inte vit längre, men heller inte så mörk som hon verkar va på ena bilden.. Tänkte ändra hos försäkringsbolaget och jordbruksverket, men kan inte riktigt komma fram till vad d är för färg hon faktiskt har :S
Nån som har nåt förslag? (Mittenbilden är den som stämmer bäst överrens med hur hon faktiskt ser ut)

Först och främst: vad fin hon är :D
I "min värld" kallas den färgen för creme. Ser ut att vara ungefär samma färg som mina dårar har tycker jag?

JISSES vilka söta valpar! :love: Vad är det för ras?

Det är Tysk Spets/Mittelspitz. Fyra busiga tokstollar som ligger och bråkar med varandra och mina två unghundar under soffbordet. Morsan har övergått till att övervaka situationen (och mattes julskinkmacka) i soffan.

DSC09195-1.jpg

Lova som är mamma till valparna

DSC09353.jpg

Barnflickan Paks 9 månader

Tack =)

Ja, hon har ju ungefär samma färg som dina. Hittade en misslyckad bild jag tog idag, men man ser iaf hennes rätta färg.. :D
31959795.jpg

Jag bör väl kunna skriva creme när jag går in och ändrar?

Jäklars, vill också ha rejäla kameragrejor!

Knapp
Devon fick en rejäl bädd av "mormor och morfar" :D
31960282.jpg

Skönt!

God Jul (Med tillhörande laserblick)
31960269.jpg

Stora vita och husse roade sig på julaftonsmorgon

Lilla gula och jag hamnade på efterkälken, han tycker inte detta med att dra är det roligaste som finns utan springer lugnt och skönt på sidan, och matte sparkar inte så fort ;)

När juldagsmorgon glimmar (ehrm.. snarare kring tolvtiden just som solen var på väg ned igen. ; ) )..
img_6608.jpg

img_6609.jpg

WHOA! ...Sel... Sel som i RIKTIGA Sel? o0 *kliar sig lite i huvet*

oooom det ar du som ar den sa GOD JUL fran Lon pa sys...

*stular narmsta knapp*

Julkel (jag tar en lur sadar mitt pa dan..) min kompis heter Blue, ar 16 bast going on 17 och ar en greykorsning.

DSCF2784.jpg

Jag bygger gammelman ett tacke for vinden har varit for j-vlig senaste... Visst ser han Valdigt samarbetsvillig ut?

DSCF2785.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
7 8 9
Svar
178
· Visningar
8 613
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 109
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar