Senast tagna bilden.. II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. II

>
26maj10021.jpg

26maj10059.jpg

Så fin han var i uttrycket där Emor!

Min har invigt sommaren med sin årliga totala avskalning, utöver 1 cm kvar på huvudet och lite nacke då. Nu funderar jag på att bara strunta i pälsvård och låta det växa som ogräs över sommaren.....men det brukar sluta med att jag irriterar mig över hur lång tid bad tar, föna och behöva karda....men är så sugen låta han får runda nalletassar igen och mustasch =)

trtt-1.jpg

Tack :)

Ja usch, pälsvården är ett gnissel, min ska rakas såfort jag köpt ny rakapparat, min gamla är katastrof :o Det är så skönt att ha dom korta, speciellt när det blir mycket bad och annat. Han är fin din herre i sin korta frisyr! Bra mycket finare än vad min guling är, helt nerrakad ser man alla hans extriöra avvikelser som man kan "dölja" lite med en klippning.

*kl*

På grund av mattes förkylning blev det enklare hundunderhållning idag. Ett besök vid grustaget, en tennisboll och tre galna hundar...

bad.jpg

Gud så söt :D underbar :love:

Här kommer min studsboll som fått agility-hinder idag som han och husse testade med stor glädje!
31035012.jpg

Vi har varit i stugan i helgen= Lycklig hund!

31054074.jpg

31054076.jpg

Bus med mattes pappa:
31054078.jpg

31054079.jpg

31054080.jpg

Hittade ett ben som tydligen var supergott:
31054081.jpg

Idag är han slutkörd med väldigt nöjd :D

*kl*

Ida och Boss var på cafe i Söndags:
DSC03187.jpg

Idag tog vi en promenad bland nya skogar, till pojkarnas(Boss, Sam) förtjusning:
DSC03189.jpg

Här kommer bilder på min lilla Älskling som hunnit bli hela 5½ månad!! Vart har tiden tagit vägen!? :o

Va ute och fotade bilder på Gässligarna för vi skulle ha till våran hemsida, Tikki var med och studerade dem :D
31057809.jpg

Hon gillade dem :D
31057813.jpg

Och sen fotade vi ankungarna, där var hon också med :p
31057817.jpg

Tycker det är kul att hon är så lugn med andra djur, hon är inte intresserad utav att jaga eller bita på dem. Hon bara undersöker och slickar lite på dem :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 16 17 18
Svar
347
· Visningar
19 464
Senast: Trott
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 221
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år... 2
Svar
29
· Visningar
2 298
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 918
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Muddypaws 24/25