Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Riktigt läckra bilder! Kan du skicka hit fotografen så jag kan få lite bra bilder på mej och hund(arna)! Kändes lite konstigt att skriva men snart är det faktiskt verklighet
Kul att se att det verkar funka bra med Rio!
Jag tänkte försöka lura med honom på kennellägret nästa år men om jag inte lyckas så kan jag nog sno åt mig ena kameran . Så kommer du dit blir det bilder! Ja det går bra med Rio. Sarek försöker leka med honom en stund varje dag och Rio tycker det är roligt längre och längre stunder. Idag fick de springa lösa tillsammans på promenaden. Eller Sarek sprang som en tok, Rio tittade på mig och verkade fråga "vad håller han på med egentligen?" .
Flixon och Donnorna: Tack . Sarek verkar som klippt och skuren för det där med agility, det är nog mest jag som måste lära mig så jag styr på rätt sätt. "Peka på hindret" skrek instruktören och jag pekade på alla möjliga håll utom på hindret . Men i slutet på kursen ska jag klara det!
Satt och städade i bildmapparna och kom över de här två fotona på lille Frodo. Det ena taget förra hösten, innan han kom till mig. Det andra taget nu i augusti, efter 9 månader hos oss. Båda bilderna tagna när han sitter uppbunden vid fårstaketet och kollar när nån annan vallar.
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.