Semestertips

Magiana

Trådstartare
Jag vill åka hemifrån för jag sitter hemma alldeles för mycket. Jag brukar campa i skogen men nu går inte det eftersom jag inte vet hur jag ska kunna fixa varierad mat utan att kunna använda gasolköket.

Hur löser man det här? Det får ju liksom inte kosta något heller utom möjligen lite bensin.

Jag vill åka hemifrån för jag sitter hemma alldeles för mycket. Jag brukar campa i skogen men nu går inte det eftersom jag inte vet hur jag ska kunna fixa varierad mat utan att kunna använda gasolköket.

Hur löser man det här? Det får ju liksom inte kosta något heller utom möjligen lite bensin.

Har du cykel? Det går att komma både rätt långt och nära naturen, hitta vägar man inte hade hamnat på med bil o.s.v. med cykel.

Det är ju perfekt att packa lite fika, ta med sig en bok (eller hörlurar; jag lyssnar jättemycket på poddar/radio när jag cyklar) och bara ge sig av. :)

Kolla om det finns några cykelleder i närheten rentav? Om du är som jag och har helt kasst lokalsinne. Jag följer för bästa sinnesro gärna markeringar på mina långturer. :D Men det brukar också vara väldigt fina rundor.

Har du cykel? Det går att komma både rätt långt och nära naturen, hitta vägar man inte hade hamnat på med bil o.s.v. med cykel.

Det är ju perfekt att packa lite fika, ta med sig en bok (eller hörlurar; jag lyssnar jättemycket på poddar/radio när jag cyklar) och bara ge sig av. :)

Kolla om det finns några cykelleder i närheten rentav? Om du är som jag och har helt kasst lokalsinne. Jag följer för bästa sinnesro gärna markeringar på mina långturer. :D Men det brukar också vara väldigt fina rundor.
Jag har en cykel men den fungerar inte. Jag vet inte hur mycket som måste lagas.

Några cykelleder känner jag inte till.

Liknande trådar

Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 231
Senast: MiniLi
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
7 746
Senast: Dentaku
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 395
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 556
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka