Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag löser det genom att köpa saker ändåTill mina vänner i de julpappersberoendes riksförbund.
Jag har precis fått reda på att sambons sida av släkten tänker avskaffa allt vad julklappar heter till nästa år. HUR ska jag överleva? Måste jag ha dubbla SS-mottagare eller t ex köpa godis och slå in varje godisbit för sig? Jag känner mig redan deppig över tanken på att bara få slå in något enstaka paket till nästa jul.
Är @Lillgrådis min tomte?
Tacktack för julklapparna!Japp jag är din tomte
Det gjorde min syster till min mamma. Typ 89 dumlekolor inslagna styckvis med extra mycket tejpTill mina vänner i de julpappersberoendes riksförbund.
Jag har precis fått reda på att sambons sida av släkten tänker avskaffa allt vad julklappar heter till nästa år. HUR ska jag överleva? Måste jag ha dubbla SS-mottagare eller t ex köpa godis och slå in varje godisbit för sig? Jag känner mig redan deppig över tanken på att bara få slå in något enstaka paket till nästa jul.
Och jag har gjort det med två påsar skumtomtar till min bror.. Fint inslagna en och en..Det gjorde min syster till min mamma. Typ 89 dumlekolor inslagna styckvis med extra mycket tejp
Barnets farmor berättade att de gett sin pappa ett couronne spel. Allt fick varsitt paket, spelbräde, köer och ringar, allt separat inslagetOch jag har gjort det med två påsar skumtomtar till min bror.. Fint inslagna en och en..
Är det du som är min?!Alltså... jag är helt lost. Jeckla tomte
Tänker om alla andra gissat färdigt så borde det ju bli min tomte som är över?
E det du som är min tomte? Visserligen innehöll ju mitt paket en ledtråd om att personen inte är bra på ledtrådarEn ledtråd kan vara att mitt paket inte innehöll någon ledtråd
Nope jag var Ii-ssas tomteÄr det du som är min?!
Nej, jag är någon annansE det du som är min tomte? Visserligen innehöll ju mitt paket en ledtråd om att personen inte är bra på ledtrådar
Skulle man kanske bara kunna åt sig äran för alla som inte hittat sin tomte?H J Ä L P!!
Skulle man kanske bara kunna åt sig äran för alla som inte hittat sin tomte?