Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och som alltid @Nixehen
Ett fantastiskt initiativ att åter igen dra igång detta årliga event.
Det är sjukt kul.
Jag beklagar såå att du fått tråkig konsekvens av detta roliga. Det känns inte helt bra i magen.
Tyvärr inte, jag har tomtat för någon annan@Bapelsin är du min tomte?
Tack allihop! Secret Santa har blivit en stor del av mitt julfirande och det ska mycket till för att det inte ska bli av även kommande år!
Tack också för att ni skött er så himla fint i år, alla har skickat i tid, allt har flutit på (nå, förutom att Postnord är ute och flyger vilse med en klapp… Men det är ju bortom vår påverkan så att säga.)
God fortsättning till alla ”mina” småtomtar här på buke!
/Big Santa
Så enkelt så det blev svårt. Och här svor jag över att jag såklart fick en lömsk en som använde din adress och tack igen, verkligen!Det stämmer!
Nästan varje år jag har varit med har avsändaren använt Big Santas adress, så det får du vänja dig vidSå enkelt så det blev svårt. Och här svor jag över att jag såklart fick en lömsk en som använde din adress och tack igen, verkligen!
Exakt!Nästan varje år jag har varit med har avsändaren använt Big Santas adress, så det får du vänja dig vid
För väl skulle jag inte vilja säga.Exakt!
Det är lite lyxigt o kunna få paket från riktiga avsändaren.
Jag fick göra både ock i år. @Tranan vet alldeles för väl vem jag är medan @Islandshästryttare inte har en susning (trot jag).
Exakt!
Det är lite lyxigt o kunna få paket från riktiga avsändaren.
Jag fick göra både ock i år. @Tranan vet alldeles för väl vem jag är medan @Islandshästryttare inte har en susning (trot jag).
God fortsättning och tack för allt engagemang du lägger ned.Tack allihop! Secret Santa har blivit en stor del av mitt julfirande och det ska mycket till för att det inte ska bli av även kommande år!
Tack också för att ni skött er så himla fint i år, alla har skickat i tid, allt har flutit på (nå, förutom att Postnord är ute och flyger vilse med en klapp… Men det är ju bortom vår påverkan så att säga.)
God fortsättning till alla ”mina” småtomtar här på buke!
/Big Santa
Well…hade jag skrivit att det kom från mig..hade du vetat direkt att det var jag. Eller?För väl skulle jag inte vilja säga.
Men så himla trevligt o höra. Blå Blom tänkte jag skulle vara gott m Keemun var jag lost på hur det skulle tas emot.Stämmer har ingen koll på dig. Har nu provat båda tesorter gillar dem båda två
TroligenWell…hade jag skrivit att det kom från mig..hade du vetat direkt att det var jag. Eller?
Men så himla trevligt o höra. Blå Blom tänkte jag skulle vara gott m Keemun var jag lost på hur det skulle tas emot.
Era teer är import Gotland.