Tyvärr inteDå gissar jag på @Lumos_Nox
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr inteDå gissar jag på @Lumos_Nox
Hur var pennorna?Har på mig mina nya varma strumpor, varmvattenflaskan har precis fyllts upp för att premiärtestas och pennorna ska snart invigas
Det var perfekt! Alltså din paketinslagning Så tacksam!Ja, det är jag!
Förlåt för sent svar, har inte hängt i tråden så mycket iom att mitt paket inte dykt upp än. Hoppas inte ledtråden var för lätt.
Anteckningsboken är till för att hålla kolla på dina stickprojekt, pågående eller framtida.
Hoppas du blev nöjd med det andra!
Jättebra! Har en av dom sedan tidigare och den är en av mina favoriter. Har provskrivit allihop, och gjort dagens att-göra-lista med en av dom. Mycket nöjdHur var pennorna?
Vad roligt att höra!Jättebra! Har en av dom sedan tidigare och den är en av mina favoriter. Har provskrivit allihop, och gjort dagens att-göra-lista med en av dom. Mycket nöjd
Så roligt att du uppskattade den! Tillhör de som tycker det är lika roligt att slå in som att ge presenter.Det var perfekt! Alltså din paketinslagning Så tacksam!
Japp jag är din tomte
Det tror du rätt i.
Ledtråd finns.. väldigt subtil.
Samma finns i paketet till @Islandshästryttare …
En tesil… notera min avatarbild.
@Tranan. Jag asgarvade när jag fick dig. Sen slog det mig..det är din första jul som Jessica. Så från mig..till dig..så ville jag hylla dig o kärleken till dig själv.
@Islandshästryttare. Det är jag som är den hemliga Secret Santa. Jag har läst dina inlägg, sett hur tufft du har det o bara ville ge dig ngt som kan ge dig lite glädje. Det lilla ljuset kan stå för hopp.
Förlåt Men jag känner mig själv Jag önskar att jag var lika duktig, det ger verkligen ytterligare en dimension att känna sig så viktig att någon har lagt ner så mycket tid på inslagningen.❤Så roligt att du uppskattade den! Tillhör de som tycker det är lika roligt att slå in som att ge presenter.
När du bestämde att inte öppna ytterkartongen, blev den sidan inom mig aaaninfens frustrerad Jag ville ju se mina egna paket
Haha, samma här!Så roligt att du uppskattade den! Tillhör de som tycker det är lika roligt att slå in som att ge presenter.
När du bestämde att inte öppna ytterkartongen, blev den sidan inom mig aaaninfens frustrerad Jag ville ju se mina egna paket
Jag har tomtat för @MirreÄr kanske Bapelsin min tomte?