Secret Santa 2023

Då måste du vara min tomte 😍 tack så jättemycket! Hade ingen aning om att du bodde där 🙈
Javisst 😁 Teet är ”kullablandning” så egen blandning från te-affären. Chokladen är också tillverkad från chokladaffären som finns på orten.
Hade massor av idéer, några försvann för det fanns inte alls, vissa vågade jag inte för visste inte om du har samma humor som mig.

Lokalsinnet var lite långsökt men mitt Bukenamn är också en del i hjärnan där minnet och lokalsinnet ”går igenom”.

Inser nu att jag råkade stava fel när jag renskrev min ledtråd:o är väl en ledtråd i sig men med tanke på vad jag stavade fel på = :bag:

Javisst 😁 Teet är ”kullablandning” så egen blandning från te-affären. Chokladen är också tillverkad från chokladaffären som finns på orten.
Hade massor av idéer, några försvann för det fanns inte alls, vissa vågade jag inte för visste inte om du har samma humor som mig.

Lokalsinnet var lite långsökt men mitt Bukenamn är också en del i hjärnan där minnet och lokalsinnet ”går igenom”.
Haha, hänvisningen till ditt nick var kul 😂 Vad är det för smaker på pralinerna, om du minns? 😃

tror att @Squie är min tomte
Det tror du rätt i. 😜

Ledtråd finns.. väldigt subtil.

Samma finns i paketet till @Islandshästryttare

En tesil… notera min avatarbild. 😜

@Tranan. Jag asgarvade när jag fick dig. Sen slog det mig..det är din första jul som Jessica. Så från mig..till dig..så ville jag hylla dig o kärleken till dig själv.

@Islandshästryttare. Det är jag som är den hemliga Secret Santa. Jag har läst dina inlägg, sett hur tufft du har det o bara ville ge dig ngt som kan ge dig lite glädje. Det lilla ljuset kan stå för hopp.

🤗❤️

Det tror du rätt i. 😜

Ledtråd finns.. väldigt subtil.

Samma finns i paketet till @Islandshästryttare

En tesil… notera min avatarbild. 😜

@Tranan. Jag asgarvade när jag fick dig. Sen slog det mig..det är din första jul som Jessica. Så från mig..till dig..så ville jag hylla dig o kärleken till dig själv.

@Islandshästryttare. Det är jag som är den hemliga Secret Santa. Jag har läst dina inlägg, sett hur tufft du har det o bara ville ge dig ngt som kan ge dig lite glädje. Det lilla ljuset kan stå för hopp.

🤗❤️
Tack, det var jättefina presenter? <3

Nu när jag vet, så var det inte alls svårt 🙈
Jag hoppas att du får några timmars julmys med dina klappar! Den lååånga grodan är tänkt att fungera som bokmärke, men det kanske funkar bättre för inbundna böcker än pockets. Kattgodiset är ett av mina tjejers favoritgodis, så jag hoppas att det även faller din kisse i smaken. 😻 God jul!

Secret Santa -> Snäll Bukefalist

Ceta -> athena_arabians

Hagel -> Jeps

Piglet82 -> parellikusken

cambodia -> Therese1988

mysboll -> Cattis_E

Kakis -> Klara

Wingates -> Hajfisk

Sweep -> Kakis

Asko -> Squie

Masse -> Piglet82

Hajfisk -> Caoimhe

cili -> cewe

zassoo -> mysboll

Snurrfian -> Hagel

Jeps -> Takire

Miiikaela_ -> Malin_L

Tranan -> cili

Lillgrådis —> Nixehen

Blacksmithfarm -> Madalitso

Madalitso -> Ninnurur

Sonic76 -> cambodia

athena_arabians-> _Elly_

Diabetikern -> Ii-ssis

Malin_L - > AbCdE

Keb71 -> Asko

WS6 >> Blacksmithfarm

cirkus -> Lillgrådis

Mirre -> Hippocampus

Klara -> Calmiche

Barbabelle -> EZMK

ii-ssa -> sonic76

Therese1988 -> Bapelsin

Fjordfrälst -> Masse

Ninnurur -> Fjordfrälst

Halcyon -> cirkus

AbCdE -> zassoo

Squie -> Tranan

Har vi måntro varit i samma chokladbutik? Min go-to när SS säger att hen gillar choklad och kaffe ☃️

Haha, hänvisningen till ditt nick var kul 😂 Vad är det för smaker på pralinerna, om du minns? 😃
Tror det var mörk havssalt och sen tror jag att en hette ”mörkmörk choklad” eller nåt sånt. Alltså jag minns inte exakt men det är mörk choklad iallafall :rofl:

Tänkte köpa kalendern med bajsande hundar, jag tycker den är jättekul men va lite osäker på om du skulle tycka det…

Jag hoppas att du får några timmars julmys med dina klappar! Den lååånga grodan är tänkt att fungera som bokmärke, men det kanske funkar bättre för inbundna böcker än pockets. Kattgodiset är ett av mina tjejers favoritgodis, så jag hoppas att det även faller din kisse i smaken. 😻 God jul!
Min katt är kräsen 🤣 men det finns ytterligare två katter i hushållet, så någon borde tycka om det ;)

Ceta -> athena_arabians

Hagel -> Jeps

cambodia -> Therese1988

mysboll -> Cattis_E

Kakis -> Klara

Wingates -> Hajfisk

Sweep -> Kakis

Asko -> Squie

Masse -> Piglet82

Hajfisk -> Caoimhe

cili -> cewe

zassoo -> mysboll

Snurrfian -> Hagel

Jeps -> Takire

Miiikaela_ -> Malin_L

Tranan -> cili

Lillgrådis —> Nixehen

Madalitso -> Ninnurur

Sonic76 -> cambodia

athena_arabians-> _Elly_

Diabetikern -> Ii-ssis

Malin_L - > AbCdE

Keb71 -> Asko

WS6 >> Blacksmithfarm

cirkus -> Lillgrådis

Mirre -> Hippocampus

Klara -> Calmiche

Barbabelle -> EZMK

ii-ssa -> sonic76

Therese1988 -> Bapelsin

Fjordfrälst -> Masse

Ninnurur -> Fjordfrälst

Halcyon -> cirkus

AbCdE -> zassoo

Squie -> Tranan

Hippocampus -> Ceta

Ceta -> athena_arabians

Hagel -> Jeps

cambodia -> Therese1988

mysboll -> Cattis_E

Kakis -> Klara

Wingates -> Hajfisk

Sweep -> Kakis

Asko -> Squie

Masse -> Piglet82

Hajfisk -> Caoimhe

cili -> cewe

zassoo -> mysboll

Snurrfian -> Hagel

Jeps -> Takire

Miiikaela_ -> Malin_L

Tranan -> cili

Lillgrådis —> Nixehen

Madalitso -> Ninnurur

Sonic76 -> cambodia

athena_arabians-> _Elly_

Diabetikern -> Ii-ssis

Malin_L - > AbCdE

Keb71 -> Asko

WS6 >> Blacksmithfarm

cirkus -> Lillgrådis

Mirre -> Hippocampus

Klara -> Calmiche

Barbabelle -> EZMK

ii-ssa -> sonic76

Therese1988 -> Bapelsin

Fjordfrälst -> Masse

Ninnurur -> Fjordfrälst

Ha
lcyon -> cirkus

AbCdE -> zassoo

Squie -> Tranan

Hippocampus -> Ceta

Caoimhe -> grodan21

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
3 954
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 512
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 271
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 313

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka