Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope, jag är någon annans tomteChansar på en igen. @_Elly_ ?
Ja, jag är ju oskyldig. Jag är Wingates tomte.Om min snälla Tomte lämnade någon ledtråd missade jag den fullkomligt...
Avsändaren på paketet finns inte på adressen (därför misstänkte jag @Cattis_E ) men det kan ju finnas fler som anlitat bulvaner runt om i Sverige...
Personen verkar i alla fall ha shoppat i Skåne...
Haha okej det hade jag aldrig listat ut, vet ingenting om Anna Book Tack snälla för julklapparna i alla fall!Anna Book, ABC och hennes son är dömd
nix jag har tomtat åt någon annan@cirkus är du min tomte?
Tyvärr inte.Gissar på @Squie
Då måste du vara min tomte tack så jättemycket! Hade ingen aning om att du bodde därledtråd till mitt tomtebarn: i rimmet finns det en plats där berg möter hav och där det finns ett känt konstföremål av en kontroversiell numera avliden konstnär.
Det är typ det ända jag vet, och trodde att vet jag det så är det något alla känner till Har generellt noll koll på kändisarHaha okej det hade jag aldrig listat ut, vet ingenting om Anna Book Tack snälla för julklapparna i alla fall!
Är det du som är min tomte?Som sagt, svårt det här med ledtrådar. Spelet som puttar mitt tomtebarn i rätt riktning är Pokémon Go.
Det är jag.Är det du som är min tomte?