Secret Santa 2023

Köp nån form av "kattleksakspinne. Köp ett nyckelringsgosedjur. Ta bort nyckelring. Kntt snöret från pinnen i öglan nyckelringen satt i....
Men beroende på hur våldsam katt kanske den inte ska släpa runt på den obevakat...
Oh... har faktiskt några nyckelringar med hundar(:confused: ), ska se över om någon av dom kan klara av att offras:idea: Katten är medelmördande så kan fungera:D

Är du min tomte?
Ja! Jag tänkte att ledtrådarna skulle vara för lätta men de var visst klurigare än jag trodde 😅
Apelsinskivan är jag, Secret Fluffy Santa är Miss Li och Dolly Parton är namne med min häst Dolly 🥰

Rökelsekuberna fungerar såhär. Man tänder i toppen så skapas typ flytande ånga 😊
IMG_1852.webp

Är @Caoimhe min tomte??

Jag fick med ledtråd i mitt paket, men jag är trög 🙈
Nej, jag är oskyldig! ☺️

Tyvärr är jag inte din tomte heller. Önskar att jag var det, så jag hade kunnat ge tillbaka lite för det fina jag fick av dig för några år sedan. ❤️ I går fick jag ett halvt kilo te i julklapp av min bror av mitt absoluta favoritte - det som du gav till mig i klapp när du var min tomte. 🥰

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
4 170
Senast: Keb71
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 517
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 277
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 313

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat