Godiset är gjort i Vattholma här utanför stan också
Jag kokade knäck med lakritspulvret i, en hit enligt lakritsätarna i familjen
Spännande! Har funderat på lakritsknäck men inte provat ännu! Det får jag testa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Godiset är gjort i Vattholma här utanför stan också
Jag kokade knäck med lakritspulvret i, en hit enligt lakritsätarna i familjen
När någon nämner något man GENAST vill ha men också nämner att det inte finnsIngenstans fanns kattleksaker i form av hund kan jag skvallra om.
Köp nån form av "kattleksakspinne. Köp ett nyckelringsgosedjur. Ta bort nyckelring. Kntt snöret från pinnen i öglan nyckelringen satt i....När någon nämner något man GENAST vill ha men också nämner att det inte finns
Gör saltlakritsknäck med pulveriserad Tyrkisk peber är mitt tips... Så gott!Spännande! Har funderat på lakritsknäck men inte provat ännu! Det får jag testa
Oh... har faktiskt några nyckelringar med hundar( ), ska se över om någon av dom kan klara av att offras Katten är medelmördande så kan fungeraKöp nån form av "kattleksakspinne. Köp ett nyckelringsgosedjur. Ta bort nyckelring. Kntt snöret från pinnen i öglan nyckelringen satt i....
Men beroende på hur våldsam katt kanske den inte ska släpa runt på den obevakat...
Man kan ju låta de leka när man har lite koll också. Så kan man ta ifrån dem om de går bananas.Oh... har faktiskt några nyckelringar med hundar( ), ska se över om någon av dom kan klara av att offras Katten är medelmördande så kan fungera
Gör saltlakritsknäck med pulveriserad Tyrkisk peber är mitt tips... Så gott!
Ja! Jag tänkte att ledtrådarna skulle vara för lätta men de var visst klurigare än jag troddeÄr du min tomte?
Jaaa!@parellikusken då, är du min tomte?
Wohoo! Haha nej den har jag missat jag försökte gå på avatarer bland annat och har sökt på nick och hund och hållit påJaaa!
Trodde du hade sett min tråd om "Miniatyrrävens dag". Haha, så trodde ledtråden var både genial och enkelt, men hade fel.
Jag glömde lägga i ledtråd så jag skrev den på ytterkartongen
Varsågod!Wohoo! Haha nej den har jag missat jag försökte gå på avatarer bland annat och har sökt på nick och hund och hållit på
Tack så mycket kära tomte!
Tack snälla för de fina julklapparna!I sure am!
Är du min tomte??
Nej, jag är oskyldig!
Tyvärr är jag inte din tomte heller. Önskar att jag var det, så jag hade kunnat ge tillbaka lite för det fina jag fick av dig för några år sedan. I går fick jag ett halvt kilo te i julklapp av min bror av mitt absoluta favoritte - det som du gav till mig i klapp när du var min tomte.
Jag kan avslöja att en av de gissningar du gjort hittills i tråden är rätt.Fortsätter gissa eftersom jag inte hittat rätt än.