Secret Santa 2023

Jag har absolut ingen aning om vem jag ska gissa på och lyckas inte få fram var paketet skickades från i appen så jag är helt lost. Borde noterat adressen kanske men har inte mått så bra det sista att jag tänkt så långt.Finns det en ledtråd med i paketet så har jag inte fattat den. Så jag gissar på ett gäng åt gången tills jag hittat rätt. Någon av följande som är min tomte?

@gul_zebra @Ninnurur @Blacksmithfarm @Wingates @EZMK
Nix, jag är inte din tomte :D

Haha tänkte väl så men man vet ju aldrig 😅. Började spåna utifrån pingvinburken men nä det höll inte...Sökte om ekologiskt lakritspulver eller om det var salt här på buke och fick upp ditt namn så kände att jag testar haha 😃. Tack snälla igen för allt! 😃. Badbomberna kommer användas, halsbandet likaså- så fint 😍. Och spännande godis och pulver och salt med lakrits! Och katterna tyckte om det de fick, jättetack ❤
Godiset är gjort i Vattholma här utanför stan också :)
Jag kokade knäck med lakritspulvret i, en hit enligt lakritsätarna i familjen :up:

Är du min tomte?
Vet att min tomte har en körhäst. Om jag inte missuppfattat ledtråden helt x)
Japp! Det är jag.
Hade velat ha roligare gåvor, men hittade inte första idén jag fick. Och inte andra heller. Lite trist men hoppas det köndes ok.

Tiden rann iväg och jag köpte sen allt på samma dag för att få iväg innan de tuffare jobbveckorna drog igång.😅.
Hoppas det kändes okej ändå.
Fick ju iaf ihop en kattleksak, med något slags hund på genom att plocka ihop delar. Hade velat ha en roligare, men det finns visst inga att köpa med hundar på.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 236
Senast: Nixehen
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 517
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 278
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 313

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat