Tyvärr inte.Är du min tomte kanske?
Fanns ju en apelsin på ett av paketen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr inte.Är du min tomte kanske?
Fanns ju en apelsin på ett av paketen
(Delvis för att underlätta för ledtråden, så inlägget är lättare att bläddra tillbaka till)Visa bifogad fil 135161
Tusen tack, snälla tomten!
Zinnia var lite besviken över att hon inte fick äta upp hela påsen med godis, för de var mumsiga och hon är alltid hungrig.
Lova är lite trött efter att ha tvingats följa med till stallet på morgonen, men hjälpte till att öppna snögubbepaketet och tuggade lite på den. Hon provsmakade en bit av ett lammchips och det var smaskens!
Jag är jätteglad för godis och varma strumpor. Tack tack tack!
Jag förstod inte ledtråden jag fick, så min första gissning får bli utifrån var det skickades från.
Kan @cambodia vara min tomte?
@Cattis_E Är du min tomte?En extra ledtråd till min mottagare är att det är ett "ombud" som postat åt mig i en annan ort än min egen .
Jag kommer att öppna senare. Är påväg hem nu. Men det kommer att ta ett tag.Ja. För vi ha en som bara är en som får (@Islandshästryttare). Sen har vi väl @Tranan som flaggade tidigare för att hon öppnar 25-26:e, eller hur det nu var.
Nu vet jag! Tack SNÄLLA @Therese1988
Geniala ledtrådar
Men åh, det var det gulligaste jag hört! Den får hon definitivt behålla
Grodan var pga jag läste din tråd om att katten släpade in grodor, så jag var tvungen att hitta en groda till henne som matte skulle acceptera att ha inne i huset.
Kul att se att den verkade uppskattas av kattfröken.
Fröerna kändes klockrena efter att ha snokat på Insta och sett alla vackra blommor. Råkade se min favoritblomma = tillika namnet på hästen.
Eftersom hon är gul och heter Golden Zinnia, var ju sorterna givna. Den ena hette väl nästan Isabell, vilket hon iofs inte är, men nästan iaf.
Tyvärr inteEller @AbCdE ?
Ja det stämmer att jag är din tomte.Jag fortsätter vidare i min geografiska resa genom Sverige och gissar på att @Barbabelle kan ha rätt anknytning till ledtråden?
Är du min tomte?? :Min extra ledtråd till min snälla bukefalist är att användarnamnet och avsändarnamnet är lika varandra om än ej helt.
Tjoho! Tusen tack för de fina klapparnaJa det stämmer att jag är din tomte.