Du var den första jag kollade på som hade bostadsorten angiven och i någorlunda rätt del av landet.Helt korrekt! Använde lokala produkterna som ledtrådar
Tusen tack snälla du, lakritsen och chokladbräcket är slut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du var den första jag kollade på som hade bostadsorten angiven och i någorlunda rätt del av landet.Helt korrekt! Använde lokala produkterna som ledtrådar
Plus en på den - på nivån att mormor lät mig slå in mina egna klappar efter att hon lagt dem i neutrala kartonger!Haha, samma här!
Tror jag det! Ska prova den imorrn om det inte blir en mugg ikväll, och funtar på om den kanske passar att smaksätta pannacotta med. Sambons ena son är väldigt förtjust i chili och kommer hit på nyår så det skulle ju passa bra då tänker jag!Varsågod!
Drickchokladen med chili i är såååå god!
Nix, jag är inte din tomteTestar @gul_zebra ? Men osäker på hund
Jag kommer ihåg hur du såg till att jag skulle ha två tesilar hemma@Tranan. Nyfiken. Vad fick dig o tro att det var jag?
Tack igenJa! Jag tänkte att ledtrådarna skulle vara för lätta men de var visst klurigare än jag trodde
Apelsinskivan är jag, Secret Fluffy Santa är Miss Li och Dolly Parton är namne med min häst Dolly
Rökelsekuberna fungerar såhär. Man tänder i toppen så skapas typ flytande ånga
Visa bifogad fil 135339
Du menar från förr?Jag kommer ihåg hur du såg till att jag skulle ha två tesilar hemma
Ja. Från förrDu menar från förr?
Tyvärr inte!@parellikusken är du min tomte?
Ja men DET är ju redigt fusk!Ja. Från förr
Hej nej det är inte jag@cewe är du min tomte?